cititorii mei sunt mai destepti ca ai lor


Astazi intre culcat copilul si amestecat in cratitele de pe aragaz, am mai aruncat un ochi pe niste bloguri. Unele sunt in blogroll altele nu. Ce m-a frapat pe mine la blogurile astea de succes pe care am intrat, a fost ca sunt citite de catralioane de retarzi.
Deci frate, eu am pe tot blogul, in toti anii de cand exista, cam cate comentarii au ei pe o saptamana-doua. Si unu’ mai destept ca altu’!
Cred ca ar trebui sa ma bucur in continuare ca n-am un blog de succes :)) Cred ca mi s-ar increti definitiv bretonul daca ar trebui sa dau accept la comentarii absolut cretine, cand mie-mi vine sa-l iau pe idiot la palme.
Cel putin aia care comenteaza aici, in proportie de 99% sunt super-ok, rar se mai rataceste cate unul care face reclama la chiloti de dama sau cate o pixda dementa. Dar de cand i-am publicat numele, adresa si ip-ul pixdei respective, n-am mai avut probleme😀
Concluzia e clara: cititorii mei sunt d-aia care se uita la filme subtitrate si citesc si altceva in afara de Libertatea si etichete de pe conserve, ceea ce a fost exact targetul meu. N-am chef de spalati pe creier, asa ca evit sa scriu despre subiecte cum ar fi ecologie, drepturile omului, chestii paranormale, situatia economico-sociala, politica, filosofie, psihologie, spiritualitate, religie etc..
Garantat daca as scrie cate un post pe zi pe fiecare dintre subiecte, pe rand, mi-ar sari blogul cu cel putin cateva mii de locuri in sus :))
Oh, am uitat de sex. Daca as abera pe subiect si-as pune-o si pe una cu tzatzele goale in prim-plan, sigur as avea si eu succes.
Cred ca ori sunt prea lenesa pentru asta, ori am o problema cu succesul. Ori pur si simplu nu ma intereseaza sa fiu cea mai smechera din parcarea asta. Hmm… all of the above?
Oricum, raman la parerea ca cititorii mei sunt mai destepti ca ai lor. Sau mai lenesi, ca le e lene sa comenteze si sa se dea de gol :))

24 responses to “cititorii mei sunt mai destepti ca ai lor

  1. ba, mai bine nu vorbi de sex, daca iti arat ce strike-uri am eu prin statistici te simti ca la spitalul de impotenti si prea prosti sa faca copii :)) si vorba aia io doar mai leg pe ici pe colo cate o maciuca intr-o injuratura doua :))

    • =)) pai tu pui tag-uri la posturi? ca eu nu pun, la mine ajunge lumea pur intamplator daca se rataceste pe net, sau daca ma recomanda careva.

  2. uoai de capu´tau, mi alon am bezt, io la mine pa blog n´am nici un comentator, ca dovada ca inca nu s´a infentat aikiuhu´care sa´mi poata face fata!! :o)))))))

  3. =)) n-am zis ca-s da bezt mah, am zis doar ca cetitorii mei sunt mai dajtepti ca aia care comenteaza pe alte bloguri. mai dajtepti sau pur si simplu lenesi :))
    plm, intra aici peste 150 de oameni, zilnic. sa presupun ca nu le place ceea ce citesc? atunci de ce mai intra? mai ales ca blogul meu nu sta-n drum, nu-mi fac reclama pe nicaieri.
    eu sunt fericita ca macar nu gasesc comentarii tampite :)) de unde am dedus ca oamenii nu-s tampiti. nah.

    • i´auzi la ea ce chiaburoaica, o sta cinzeci da unici, blozo iti zic de azi😛
      La mine e trafic ca´n coreea de nord, trece o data pe zi cim ciong il( adica io) cu mashina.

      • am fost si eu si-am scuipat pe monitor ceaiul din care beam, cand am citit despre dezmatul din busurile de pe la tine :))

  4. eu sunt unul dintre cititorii aia lenesi🙂
    te citesc zilnic si-mi place de tine de mor🙂
    problema e ca eu in general nu comentez blogurile pe care le citesc, prefer sa le urmaresc din umbra🙂

    • iti multumesc🙂
      stai linistita, nu caut „comentaci”, ma bucur ca iti place blogul meu si ca intri chiar daca nu comentezi. chiar e mai ok asa. intra omul, vede, ii place sau nu, si-si vede de ale lui🙂

  5. Eu te citesc de obicei in email, ca sunt abonat. Intru doar cand simt nevoia sa comentez.

    • 🙂 iti multumesc si tie.
      si va multumesc tuturor pentru discretie, pentru ca nu intrati cu bocancii in viata mea si pentru ca atunci cand simteam ca-s mai jos si mai lovita ca de obicei, am avut cateva cuvinte bune de care sa ma agat o clipa, cat sa-mi recapat echilibrul. pentru asta va sunt recunoscatoare.

  6. ma simt ashea… vizat ;o))
    daca asta´i conditia ca sa devin filozof, o zic pa shleau: renuntz!
    Io comentez la orice ora si din orice pozitie, numa´prostii, sa moara pasivii de ciuda! ha!

  7. mie mi-e lene sa comentez…:)

  8. Io cateodata n-am nimic inteligent de zis (desi chiar si asa mai scriu :))).

  9. La toti ni-i lene :)), ma mir si ma bucur ca tu mai scrii pe blog, eu am devenit atat de inactiv online, incep sa uit si parolele.

  10. Si eu te urmaresc de ceva vreme si-mi place cum si ce scrii dar…lenea e prea mare sa mai si comentez.🙂.

  11. salve, si eu citesc fara sa comentez…si de abia azi am descoperit blogul tau si-mi place…felicitari

Lasă un răspuns

