despre cum n-o sa ajung eu niciodata scriitoare de bloguri de succes


NU MAI RASPUNDE LA MAILURI NOAPTEA! NU MAI RASPUNDE LA MAILURI NOAPTEA!

VERIFICA-TI MAILUL MAI DES! VERIFICA-TI MAILUL MAI DES!

Sa va spun cum de mi-am futut iremediabil sansa la celebritate: am lasat si eu mesaj ca o mamica scriitoare de blog ce sunt, la Arhi pe pagina. Faza cea mai tare este ca Arhi, unicul si irepetabilul insusi, mi-a dat mail cu conditiile.
Dap! Mie, care scriu cu laptopu’ pe genunchi, cu urme de mancare de bebelus in par si dare de voma pe umar!  Nu mai zic de cum scriu, ca se deduce din clima si ambient, ma gandesc eu.
In fine, deci imi scrie Arhi desi ma gandeam ca n-o sa-i placa de mine, si eu ce fac? Exact! NU imi verific mailul vreo 3 saptamani!
Dupa care ce fac? Nu ma uit la data la care mi-a scris, ci raspund frumos cum ca o sa ma gandesc dupa ce ma uit pe site-ul pe care ar fi trebuit sa scriu.
Si ma uit pe site si vad ca-i ok, mamicile se exprima fluent in romana si mai au si articole interesante.
Dupa care vad data la care mi-a scris Arhi. Dupa care raspund cu un PS in care-i zic ca am vazut ca a gasit deja scriitoare.

Bah, cert este ca omul o sa ma creada nesimtita si batuta in cap. Am asa un feeling cum ca mailurile sunt un pic retarde, pe langa faptul ca-s laconice. N-am curaj sa ma uit la ce-am scris.
Daca vreunul dintre cititorii mei il stie pe Arhi, il rog sa-i explice ca nu-s nesimtita si nici batuta in cap. Ma rog, cel putin asa imi inchipui eu :))

 

2 responses to “despre cum n-o sa ajung eu niciodata scriitoare de bloguri de succes

  1. si asta cu nu mai răspunde noaptea la mailuri ce e, că io n-am priceput?
    in rest, zic că dacă n-ai avut curiozitatea să verifici 3 săptămâni emailul înseamnă că nu era pentru tine job-ul ăla🙂 eu așa mă consolez…

Lasă un răspuns

