emo blo


Traiesc intr-un cocon in care incapem doar noi: eu, masculul si copiii. Nu ma intereseaza prea mult ce se intampla in afara, si mai ales nu vreau sa stiu daca se intampla lucruri rele.
Da, stau cu capul in nisip, da, ma doare in cur de apocalipsa si de toate sfarsiturile de lume, si de toti Steve Jobsii morti si de toate progresele tehnologice si de tot si de toate care nu-s in coconul meu.

Mananc rahat, nu ma doare in cur, dar NU VREAU sa ma intereseze nimic altceva pentru ca in general nu se intampla lucruri frumoase in afara.

Azi am plans o ora pentru ca am intrat pe fb si-am vazut o poza postata de o prietena. O poza in care o mama africana isi ingropa bebelusul.
Inca imi vine sa plang atunci cand imi aduc aminte de imagine si nu cred ca o voi uita vreodata.
NU VREAU sa ajung blazata de atata durere, NU VREAU sa ma pot uita la o asemenea imagine si sa nu plang pana simt ca-mi ies ochii din cap.
NU VREAU sa-mi spun ca n-am ce sa fac si ca plang degeaba.

Unul dintre motivele pentru care n-am mai suportat sa lucrez cu copiii abandonati, a fost tocmai durerea asta imensa pe care o duceam peste tot cu mine, si care nu ma lasa sa ma bucur de o bucatica de ciocolata sau de o haina calduroasa, pentru ca ma gandeam la ei. Am dat si am dat si am dat si am dat pana n-a mai ramas din mine decat o mana de oase. Ajunsesem sa am 42 de kile si nu munca neaparat ma adusese in stadiul asta, desi era o munca foarte grea pe care multi barbati n-ar fi fost in stare sa o faca, ci durerea, suferinta asta ingrozitoare de a vedea un copil ranit si de a sti ca indiferent cat ai incerca, nu vei putea sterge niciodata durerea lui.

De-asta zic acum ca NU VREAU sa mai stiu de nimic, cel putin deocamdata. Ma las trasa in cate un vartej d-asta in care eu TREBUIE sa fac ceva, si daca cumva chiar nu am ce sa fac, ma consum si ma usuc pe picioare.

Nu inteleg de tipa asta a postat asa ceva. De parca n-am sti ca mor atatia copii acolo, de parca printre cei care ar vedea poza respectiva, ar fi un miliardar care sa spuna: da frate, am terminat de ajutat copiii din Ro, am eutanasiat cainii vagabonzi ca sa nu mai omoare lumea pe strada, am rezolvat problema pensionarilor bolnavi, singuri si fara mijloace materiale, am rezolvat toate celelalte probleme sociale, acuma sunt gata sa ma indrept spre Africa sa-i salvez si pe ei!
Mi se pare o campanie gandita cu curul, pur si simplu. Vrei sa faci mamele proaste sa planga pana le vine rau, sau vrei.. ce? Ca nu scria sub poza respectiva: doneaza in pula mea un euro ca sa trimitem in Africa vaccinuri sau paine, sau haine sau orez sau plm.. orice le-ar putea fi de folos.

Daca exista o campanie d-asta si nu stiu eu, sa-mi ziceti si mie, da’ eu de implicat mai mult de-atat nu pot sa o fac.

 

15 responses to “emo blo

  1. Eu pe astia care pun asfel de poze ii scot instantaneu din lista nene. De curand am vazut pe wall un catel decapitat, un catel spanzurat, un delfin cu sange pe pereti da frate stiu ca seintampla si de-astea dar nu mi le arata ca poate sunt la masa, poate ma pregatesc sa spun copilului o poveste frumoasa…
    Si asta e si problema mea, imi arati si ce? Vrei sa plang si gata? Pai du-te-n plm!
    Solutia e sa-i elimini pe astia ca pe bune viata e destul de grea, eu una muncesc mult sa raman pozitiva si cu zambetul pe buze, n-am nevoie de motive de plans…

  2. Ar trebui sa ne imprietenim pe fb, eu sunt chiar un tip haios pe fb, daca vezi ceva trist pe wallul meu iti dau de 10 ori mai multe likeuri inapoi =))

  3. Hai sa-ti dau ceva sa plangi, posibil macar sa te emotioneze :)) probabil ai trecut cu pumpkina prin faza asta. http://www.youtube.com/watch?v=OOpOhlGiRTM&feature=player_embedded

  4. nu inteleg nimic

Lasă un răspuns

