Unlike S.


La sfarsitul lunii urmeaza sa-i dam dislike lu’ Satan.
Problema e ca nasul puradelului pufos este rus. Nasul. The godfather. Caruia masculul se tot chinuia sa ii explice in germana si sa-i propuna sa fie nas, si nu reusea. Fiind ei pe undeva sa-si ia de mancare in momentul ala, il intreaba masculul pe vanzator care era ceva arab: auzi, cum se zice in germana „godfather”? La care arabu’: mafia boss!
O sa fie extrem de interesant, pentru ca eu nici macar nu l-am vazut vreodata pe rusnac, plus ca cica tre’ sa ma duc la biserica intr-o duminica sa-mi faca popa o slujba sau ceva de genul, asta inainte de botez.
Pe langa nasul rus si  slujba la care tre’ sa particip, mai numaram asa: venirea soacrei pe 22 (ptiu, Satana!) si faptul ca in casa mai avem fix 3 euro si ceva.
Si n-avem idee cand vor intra alti bani, ca trebuiau sa intre demult da’ nu s-a intamplat.

Am fi putut merge acum, cat a fost masculul in concediu,  sa vedem ce se intampla cu banii de nu mai vin, da’ masculul a stat pana in gat bagat in masina pulii, care a decis sa isi dea sufletul si nu se lasa convinsa sa functioneze cat de cat ok ca sa o putem vinde.
Iar cand a terminat cu masina, s-a operat la picior, ca avea ditai’ negul in talpa, mizerie care dupa cum se stie, creste in interior ca deh, in exterior n-are unde, fiind vorba de talpa. L-a racait una cateva saptamani, dar pana la urma tot la operatie a ajuns. Medicul i-a zis ca daca mai statea, putea sa-si piarda laba piciorului. Cool, huh?
Asa, deci ziceam ca ar trebui sa mergem sa vedem ce-i cu banii, da’ masina pula, iar masculul se taraie in carje.
Eu ca de obicei, imi pun increderea in univers si-n mecanismele lui, si astept sa-mi vina o caciula de bani 🙂

Da’ oricum, vestea este ca la sfarsitul lunii, botezam puradelul 😀

 

 

4 responses to “Unlike S.

  1. aha, deci pe 22 se va reînoi stocul de cutii cu pateu; aștept povestiri 😀

  2. ca fapt divers și off topic; și pentru că tot ziceai despre vânzătorul arab și nașul rus, făcură ei cică o studiu (nu se precizează dacă au participat și cercetătorii britanici 🙂 ), din care au tras concluziile astea, cum ar putea rămâne Germania fără nemți http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15457305,00.html

    • pai asta am mai spus si eu 🙂 nemtii nu se prea reproduc decat daca se combina cu alte natii. ei intre ei, mai rar. adevarul este ca sunt si extrem de urati si de batuti in cap la modul general, asa ca ce naiba sa vada unii la altii? :))

Lasă un răspuns

