gradinita part-time


Ieri cand m-am dus sa o iau pe pumpkina de la gradi, m-am intalnit cu mama lu’ amorezu’ si cu bunica unei prietene de-a pumpkinei.Pe drum spre casa, puradeii alergau inainte, noi usurel in urma lor. La un moment dat, fetita si bunica-sa trebuiau sa faca la dreapta, noi la stanga. Jale mare, muci, plansete ca vroia sa vina si ea cu noi, si nu sa mearga acasa. Ii spun bunica-sii ca daca vrea, o poate lasa pe aia mica sa vina la noi sa se joace cu pumpkina.
Bunica zice ca o sa vorbeasca cu mama fetitei, si o sa vedem.
Invitatia era pentru „maine sau poimaine dupa gradinita”.
Odata ajunsi in dreptul blocului nostru, pumpkina si amoru’ fuga la usa blocului. Amoru’ se propteste bine in calcaie si o anunta pe ma-sa ca el nu vine acasa, ci merge la pumpkina sa se joace.
Ma-sa foarte jenata, incearca sa ii explice ca tre’ sa mearga acasa, el nu si nu!
O linistesc pe tipa si ii spun ca il poate lasa la noi ca nu-i problema, doar ca nu se poate juca in sufragerie ca-i plina de acte.
Mama lu’ amoru’ zice ok, daca esti sigura ca nu te deranjeaza, vin dupa el peste o ora.
Ok.
Ok.

Intram, astia mici se duc in camera pumpkinei sa se joace, eu ma duc sa le fac niste sandwich-uri. Le duc de mancare, astia amandoi mananca tot si vin sa mai ceara inca, iar Vincent imi spune ca sandwich-urile mele sunt delicioase🙂
N-apuc sa ii indop din nou ca se facuse ora si a venit ma-sa dupa el. Nu prea vroia omul sa plece, dar pana la urma s-a dus acasa.

Azi ma duc sa iau pumpkina de la gradi, si dau cu ochii de aia mica de ieri. Dana o cheama. Si-mi zice Dana cu gurita pana la urechi ca o sa vina la noi sa se joace cu pumpkina.
Eu zambesc si o intreb cand vine, ea raspunde ca „azi”.
Ok, habar n-aveam ca vine, dar ma rog, o primesc cu placere. Pustoaica da sa plece cu noi, eu si educatoarea ii explicam ca nu poate pleca cu mine fiindca bunica ei nu imi da voie, trebuie sa stea sa o astepte pe ea.
Plansete iar, asa ca decid sa stau sa astept bunica.
Apare tipa, si-i zic: a spus Dana ca astazi vine sa se joace cu pumpkina mea, e adevarat ca-i dati voie?
Femeia beleste ochii la mine, si zice: nu am discutat nimic cu Dana in privinta asta.
Eu zic: ok, atunci ramane sa o aduceti alta data la joaca la noi, ca nici eu nu stiam ca vrea sa vina astazi, oricum.
Pustoaica incepe sa se roage de bunica-sa, eu ii spun ca Dana a mai venit la noi si la ziua pumpkinei, intr-un final bunica accepta. Ii las nr de fix, adresa, numele de familie, iau copiii si plec.
De pe drum il tot sunam pe mascul, care mascul avea telefonul bagat in cur undeva, de nu raspundea. Intr-un final ma suna el inapoi, si-i zic „vezi ca mai vin cu un copil acasa”.

Ajungem acasa, pustoaicele incep sa-mi intoarca casa cu fundul in sus, puradelul rodea tot ce-i cadea sub ochi de foame, iar masculul facea ciorba.
Hranesc pufosul, le ajut pe pitice sa se imbrace cu rochiile de printesa. Se cearta pe coronita cea mai frumoasa dar se impaca pana la urma dandu-si cu strugurel cu sclipici si facandu-si unghiile cu oja cu sclipici.
Au gasit niste fluturasi cu sclipici, fluturasi pe care-i pusesem pe baldachinul pumpkinei, si i-au „dresat” sa stea pe varful degetului :))
I-am luat si i-am pus in par. Au fost extrem de incantate amandoua, cu fluturasii aia aurii si coronitele argintii cu pietre pretioase, si cu rochitele roz cu auriu si cu unghiutele cu jeg sub ele dar cu oja sclipicioasa.
Aveau dare de jeg pe mutritze, dar strugurel cu sclipici!

Eh, si asa imbracate in printesa s-au apucat sa faca din canapele topogane si sa sara de pe o canapea in mijlocul sufrageriei.
Le-am lasat in pace, da’ parca zau ca-l prefer pe amorez. Macar ala e cuminte, se joaca frumos cu pumpkina si nu iese din cuvantul ei :))

Cand a venit bunica Danei, dupa 2 ore, asta mica nu mai vroia sa plece. S-a urcat in varful patului de sus si a inceput sa planga si sa spuna ca ea vrea sa ramana aici peste noapte, ca nu vrea acasa :))
Ce sa zic, eu ma bucur cand copiii se simt asa bine la noi ca nu mai vor sa plece, da’ pe asta mica a trebuit sa o mituiesc cu promisiunea ca data viitoare facem prajiturele cu ciocolata daca e cuminte acum si pleaca cu bunica acasa.
Foarte reticenta si numai dupa ce a tras de timp vreo 20 de minute, a acceptat sa plece.

Cred ca pana la urma deschid aici o gradinita part-time :)) daca tot am asa un succes fulminant la copiii intre 4 si 5 ani :))

5 responses to “gradinita part-time

  1. pai de ce nu, un ban cinstit foloseste oricui :))

  2. Mai faci si un euro cinstit, vorba lui Dush🙂
    Las’ ca-i bine. A mica se simte OK, e acceptata de ‘grup’, nici tu nu esti vazuta ca o romanca ‘tiganoasa’. Atat timp cat inca te tin nervii, e bine😀

  3. in Ro e o idee buna de afaceri, chiar de succes, din cate am auzit. Nu stiu in G care e oferta la servicii din astea post-gradinita sau after school, dar pentru o femeie care are pregatirea necesara (si tu o ai din ce spui că ai lucrat mult cu copiii) as zice că e o soluție pentru după ce pufosul iese din perioada de „carantină”🙂

    • sa ne fereasca sfantul!!! am lucrat cu 10 ani in urma, am avut un proiect de educatie si socializare prin joc🙂 practic ma jucam cu copiii, iar pe parinti si pe educatori ii instruiam in sensul asta.
      imi place sa am casa plina de copii ranjiti si murdari de atata joaca, da’ :
      1. sa nu fie ai mei
      2. sa nu fie asta jobul meu

      recunosc cu sinceritate ca nu ma tine neuronul sa fac asta ca job. ar veni o zi in care parintii si-ar gasi plozii agatati in copacii din jurul blocului :))

Lasă un răspuns

