time-out


Ieri ne-am apucat sa facem ordine prin acte. Acte insemnand pe langa certificate de nastere si diverse diplome, o cutie intreaga de corespondenta cu statul german.
Ca urmare a acestei nefericite dar necesare decizii, sufrageria mea arata ca dupa un atac la posta. Hartii, foldere, chiloti de plastic, cutii cu etichete pe ele, cutia in care fusesera puse toate mai inainte- plina cu hartii de aruncat, un alt morman cu hartii de tocat sau de ars (alea cu date personale),  plus multe alte mici inutilitati cum ar fi numere de telefon ale pediatrilor din Ro sau bani slovaci si thailandezi. Don’t ask.
Apropo de pediatri din Ro: daca are careva nevoie, eu o recomand pe Dr. Sicoe de la Marie Curie. Parca acolo era ultima data.
Pumpkina mea dupa ce-am intarcat-o, adica la un an fara vreo 3 saptamani, a facut enterocolita. Am stat cu ea in spital, unde a fost un cosmar. In fine, cred ca am mai povestit episodul in care am plecat acasa cu copilul pe proprie raspundere, jurand ca daca mai intru odata in spitalul ala, o fac doar ca sa ii dau foc.
Faza este ca nu se facea bine copilul. Era bolnava de vreo 2 luni jumate, si niciun pediatru nu gasea rezolvarea. Si nu ca nu urmam eu sfaturile lor, dar mi se parea aberant sa dai somnifere unui copil mic, ca sa doarma cate 10 minute intr-o galagie si un haos de nedescris in spital.  Asa ca pana la urma am reusit sa ajung la Dr. Sicoe, care a fost foarte calma si m-a calmat si pe mine instantaneu. Mi-a dat un regim pentru pumpkina si niste probiotic, si atat. Fara pastile, fara antibiotice, fara siropuri pe care pumpkina le voma in jet peste tot prin casa.
Oricum ii dadeam mancare de regim, dar erau regimuri indicate de alti medici, nu de tipa asta.
Bah si nu zici ca se face bine pumpkina? In doua-trei saptamani era din nou pe picioare.
Plus ca era genul de persoana care raspunde la telefon. Cel putin o facea acum 4-5 ani, acum nu mai stiu.

Dap, trag de timp, exact asta fac. Ar trebui sa ma bag din nou in hartii, pentru ca a mai ramas doar de pus caprariile la locul lor, si de aruncat chestiile inutile. Da’  cred ca declar ora de sex si stau sa ma futa lenea un pic.

 

2 responses to “time-out

  1. eu nu arunc banii de alte nationalitati, îi păstrez ca într-un turn babel într-un borcan🙂

Lasă un răspuns

