nedumerire


Cum traduci din engleza :”crispy air”?
Este frig😀
E ceata😀
Aerul proaspat si rece ma invioreaza si ma face sa ma  gandesc  la lucruri placute😀

Iubesc vremea asta!!!  Cand am ridicat obloanele azi-dimineata si-am vazut ca e ceata, mai ca-mi venea sa cant :)) Atata doar ca ma doare rau in gat si abia vorbesc.

Masculul a plecat sa duca fata la gradi cu masina, ca e schiop si nu poate altfel, si inainte sa plece a facut ceai pt mine si pt el. Nu puteam sa vorbesc aproape de loc. Cand s-a intors, tadaaaaaaaa, vorbeam :))
A facut o mutra extrem de dezamagita cand i-am multumit verbal pentru ceaiul care mi-a mai reparat gatul :)))))

Si inca o intrebare care ma framanta: cum se numeste soferul de basculanta?
Taxi= taximetrist
automobil= automobilist
tractor= tractorist
camion= camionagiu

Este soferul de basculanta ca soferul de bus?  Sau putem sa zicem: basculantist? Basculangiu? Basculantor?

 

12 responses to “nedumerire

  1. :)))))))))))))) basculantator :))

  2. E pilot, ca la masinile sport. Pilot de basculanta🙂

  3. bangsculatorist.😀

    cica sofer de basculanta.

  4. asa m-am chinuit eu aseară să traduc într-un cuvânt în română „breathalysed”😀

  5. am trecut prin forma „testati pentru alcool și alte substante interzise, cu un aparat in care trebuie sa sufle” si am ramas doar la „testati pentru alcool și alte substante interzise”😀 deși a aparut la un moment dat si „pusi sa sufle in țuțuroi”, dar am zis că e prea colocvial😉

  6. =)) analiza respiratiei?

  7. ha, uite asta nu mi-a trecut prin cap, phui! era clar mai bună…

  8. mai intai de toate, crispy air? si tu esti multumita si vesela si-ti vine sa canti? atunci bine. io urasc frigul, orice frig, toate frigurile.
    cat despre intrebare…io as zice basculatrist. da` cre`ca ar trebui sa fie ba-scula-tristA. si atunci nu se mai potriveste cu sexu` basculatristului, care nu e basculatrista. nu? sau e? acu sunt si mai in ceata!

Lasă un răspuns

