iubibilii


Ieri mi-am petrecut vreo doua ore asteptand doctorul la cabinet, ca era plecat la o urgenta da’ eu n-am stiut, ca receptionistele pulii nu mi-au zis nimic.
In fine, m-am dus la doftor pentru ca ma durea rau in gat si incepusem sa produc  muci colorati. Mi-a dat imediat antibiotice, dar a tinut sa ma avertizeze ca s-ar putea sa am dureri de burta, sa ma deranjez la stomac si sa am senzatii de voma.
„Mancarimi rectale nu da antibioticul asta? „mi-a venit sa intreb, ca in rest e clar ca o sa am toate efectele secundare enumerate de el.

Pumpkinei i-am dat astazi papusa pe care i-o cumparasem pentru ziua ei si pe care nu i-am mai dat-o atunci ca deja primise foarte multe cadouri. Am zis ca o pastram pentru Craciun, da’ azi am dat cu ochii de ea, si am hotarat sa i-o dam.
A fost foarte fericita, e un bebe care da din picioare, gangureste, zice mama, suge din biberon si din suzeta, adoarme si sforaie incetisor. De plans nu prea plange si oricum se potoleste daca ii mufezi biberonul.
Asta vad ca ii place, ca in general a ramas traumatizata biata copila, dupa ce taxu a insistat acum cativa ani sa-i cumparam un bebe care plange. Bah si plangea ala, de sarea camasa de pe el.  Dadea din maini, din picioare, i se misca burtica cand respira, creepy rau de tot.

Pe pipi-max l-a rezolvat: nu mai bea apa, deci nici nu mai pisuleste asa ca l-a abandonat intr-un colt.

J rade de mine si zice ca ma asteapta la cotitura, sa ma transform intr-o „mama de baiat” :))
Am vazut noi niste exemplare pe net, care erau razna rau de tot. Gen: „il iubesc asa mult pe bebelusul meu, si ma gandesc cu ura la femeia care va fi nevasta lui!”
Si multe altele, mult prea demente. Zic io ca as fi safe, si ca n-o sa cad in dementza, da’ J zice ca s-ar putea sa ma transform pe parcurs.

Ce sa zic, cel mai bun exemplu de mama de baiat complet dementa, este chiar .. tanaaaa: soacra-mea!
Ca sa nu mai zic de nebunele de maica-mea si sor-mea, in capul carora femeia este  o non-entitate fara penis. Masculii ruleaza, masculii au dreptate intotdeauna, ei trebuiesc menajati, protejati, incurajati, pupati, masati si toate celelalte cuvinte care se termina cu „-ati”.

Eu pe pufu il iubesc si-s topita cand il vad nu fiindca are ciucuras, ci pentru ca este extrem de dulce, asa cum era si pumpkina cand era mica.
Dar:
Pumpkina ma tragea de par pana ramanea cu bucati de scalp in mana, pufu imi prinde cate o suvita si ma mangaie, iar daca ii spun sa dea drumul, ii da.
Pumpkina a urlat aproape non-stop in primul an jumate de viata, nu dormea, nu manca, vroia numai in brate lipita de mine. Nu ma puteam duce nici sa fac pipi fara ea.
Pufu a plans putin, cand avea colici. I-am dat suzeta ca sa il ajute un pic, dar cum o tot scuipa si plangea pe urma dupa ea, si-a dat seama ca nu-i eficient sa urle asa ca si-a indesat un deget in gurita si-a rezolvat problema.
Acum nici nu mai vrea suzeta iar de adormit adoarme singur chair daca uneori mai maraie un pic din cauza ca ii cresc dintii.

Pumpkina n-a deschis niciodata gura complet, sa ii dau sa manance. Intotdeauna linguritele cu mancare erau introduse mai mult cu forta printre dinti. De-aia ii cumparam mereu lingurite de silicon, sa nu se raneasca.
Pufu roade si castroanele de pe masa, cand vede ca e rost de mancare si casca gurita ca un pui.

Cine zice ca-si iubeste copiii absolut la fel, mananca rahat. Nu exista „la fel” atunci cand copiii respectivi au personalitati diferite.
La pumpkina iubesc inteligenta ei, simtul umorului, imaginatia,  frumusetea, spiritul de dreptate, independenta, caracterul puternic, la pufu iubesc gropitele din coate si cuticelele de pe copane, zambetul lui balos si stirb si mai ales tandretea cu care ma mangaie, cu care ma priveste.
Fiind de varste diferite si atat de diferiti intre ei (cel putin din ce vad pana acum), n-o sa ii pot iubi niciodata „la fel” dar pentru mine sunt la fel de lovable.

Da’ chiar, de ce nu exista varianta romaneasca a lui lovable? Numa’ bun de iubit e cam lung. Iubibil cred ca suna mai bine.
 

3 responses to “iubibilii

  1. ei bine, eu pe soacră-mea o urăsc intr-o veselie, nu cred că la fel de mult pe cât își urăște ea nurorile (am și alte preocupări 🙂 ), dar sentimentul de ură și draci la adresa ei, există; asta este. și sunt mamă de baiat, dar având și exemplul clar al scorpiei, care de la un timp își urăște și băieții pentru că există alte femei în viețile lor și ea nu (la modul ultra posesiv pe care îl vânează; are pretenția să fie consultată ea și nu nevestele pt orice decizie ce ține strict de familiile băieților ei, etc), mă rog la cele sfinte să mă țină în deplinătatea celor mintale și să nu ajung să-i fac rău copilului meu, pentru că, la un moment dat, va indrăzni să-și trăiască viața și să fie fericit, așa cum va crede el de cuviință.
    altfel, îți țin pumnii weekend-ul viitor 🙂

  2. cand zic ca isi iubesc copiii „la fel” vor sa spuna (cred) ca intensitatea sentimentului e aceeasi, nu ca ar fi pistocii identici. normal ca nu-s, si ca nici nu te comporti cu ei la fel, dar ii iubesti „cantitativ si calitativ” la fel (ma rog, in cazurile fericite)

Lasă un răspuns

