Midnight in Paris


Inca de la primele cadre mi-am dat seama ca e un film scris si regizat de Woody Allen. Actorii au „vocea” lui iar situatiile sunt foarte „Woody-stice”.

Ori am vazut eu prea multe filme regizate de el, ori intr-adevar are o marca extrem de clara🙂

Filmul.. ce sa zic.. Marion Cotillard la fel de charmanta comme toujour, Owen Wilson cu vocea lui Woody Allen este in schimb un pic.. ciudat.
Sa atasezi unui tip cu un fizic atat de remarcabil ca Owen Wilson, idiosincraziile unui tip ca Woody Allen, este cel putin o actiune curajoasa :))
Sincer credeam ca Owen Wilson e doar o mutra draguta, dar vazand cum s-a conformat acum rolului, imi dau seama ca e mult mai mult de-atat, dar tot nu sunt convinsa totusi de personaj.
Ah, si Carla Bruni care e draguta si complet neremarcabila.

Nu mai spun mai multe despre film, ca nu vreau sa stric placerea privitorilor, pentru mine a fost mai mult un punct de plecare pentru ceva vise cu ochii deschisi🙂

 

 

Lasă un răspuns

