poze


nani-time

Pumpkin house. Cararea galbena si forma casei, ma fac de fiecare data sa ma gandesc la o poveste 🙂

Za pufu clapaug, balos si proptit in pumnisori


ploaie cu soare
Pufu deghizat in chestie pufoasa

10 responses to “poze

  1. si cu niste ochi ca ai bunicutei din scufita rosie :))
    foaaaaaaaarte faine pozele 🙂

  2. Pufosul, cum am mai spus aici, are ochi foarte frumoși! Și nu numai ochii 🙂 Pozele sunt superbe, mulțumesc!

  3. deci e un castor ocupat, care doarme într-un pătuț deasupra căruia gravitează un soi de OZN. Și mai zici că nu crezi în apocalipsă… 🙂

    • :)) ce-are mah apocalipsa cu beaverii si cu ozeneurile? si ce, n-ai mai vazut ursuleti cu costumas de fluturas? ca asta graviteaza peste patutul pufuletelui 😀

      • Mie îmi seamănă a OZN aia care cântă și se învârte deasupra patului 😛 Dar eu cred în Apocalipsă :))

        • =)) dap, imi dau seama ca seamana intr-adevar, desi nava care m-a rapit pe mine si in care au facut experimente de nedescris, era parca mai plata si cu mai putini ursuleti :))

  4. Asta micu e delicios. 🙂

    Sa fii sanatoasa si toata familia la fel. Las’ ca va creste si pitzi asta micu si-ti va fi dor de el cand era bebe. Sau nu .. 😀

    • multumim de urare. da, sigur o sa am nostalgia vremurilor in care era bebe mic 😀
      am avut-o eu si dupa pumpkina, si da-mi voie sa spun ca orice fiinta normala ar fi fugit mancand pamantul daca statea in preajma ei mai mult de o ora-doua :)) dar nu stiu cum se face ca nu-mi mai aduc aminte asa bine chestiile nasoale, ci mai mult pe alea frumoase

Lasă un răspuns

