cu casca


tot din categoria „speciala”:

ghici ce-am pus eu in masina de spalat vase, in loc de detergentul pentru vase? ghici!

exact! o pastila de calgon :))
era pe pervazul ferestrei, chiar langa masina. deci logic- apartinea de masina de spalat vase. am desfacut plasticul, am pus pastila in lacasul ei, am inchis masina, am dat drumul pe program si m-am apucat sa strang castroanele din care a basculat pufu cu 10 minute inainte.
in cap mi se invartea ceva, o idee nedefinita, si nu stiam despre ce era vorba. ei bine, in cap mi se invartea ambalajul de la pastila respectiva, ambalaj pe care scria ca reduce duritatea apei.

am avut o sclipire de geniu, mi-am dat seama ce-am facut, am oprit masina, am scos pastila (care inca nu se udase) si am pus una buna.

me special!

2 responses to “cu casca

  1. Eeee… tu sa fii sanatoasa!😀

Lasă un răspuns

