special as in hockey helmet, special


E clar ca-s extrem de speciala zilele astea. Azi m-am intalnit cu mama Danei la gradinita, si femeia mi-a zis ca intalnirea de la ele de acasa era pentru miercurea viitoare, nu pentru miercurea asta, dar ca n-are nimic, fetele sunt foarte incantate pentru ca si ele credeau ca e azi asa ca o ia pe pumpkina dupa ore si o tine la ea pana la 6 jumate.

Weeeeeeeeeeeee!!!! Daca nu m-ar durea absolut peste tot, as dansa de bucurie.
Bah, deci ori e gripa asta mai cu motz, ori m-am rablagit eu definitiv, pentru ca ma doare pana si-n cur. Really.
Azi-dimineata m-a trezit pufulete la 5 cu gemete, scremete si maraieli, dupa care a avut chef de gangureala. Iar pe mine ma durea tot corpul atat de tare, ca n-am putut adormi la loc decat pe la 7.
Ca si umflatul asta toata noaptea mai nou, cere haleala. Ieri seara i-am facut juma’ de banana cu un mar mic, si cu niste cereale integrale. A halit tot, racnea daca incercam sa las castronul deoparte si sa nu-i mai dau. Dupa ce a mancat, a bagat o tzatza, a mai stat vreo ora, dupa care a decis ca mai merg doua tzatze.
Deci eu n-am idee unde intra atata mancare, mai ales ca in privinta greutatii este in limita de jos pentru varsta lui. Are 7 kile dar e adevarat ca e mai lung decat media. Il imbrac deja de o luna cu haine pentru copii de 6-9 luni, care ii vin fix acum.
Concluzia este ca ma rupe cu atata mancare in creierii noptii. Aseara l-am dus la culcare si eram fericita ca am si eu 4-5 ore in care sunt lasata in pace.
Canci. Dupa doua ore urla, dupa alte doua iarasi urla, si tot asa, toata noaptea.
UNDE INTRA ATATA MANCARE???
Ca zau ca nu se caca tone.

Mdap. Trag de timp. Ar trebui sa ma invart ca un titirez prin casa, ca vine soacra sambata, iar in camera pumpkinei a facut asta mica balamuc alaltaieri si de atunci asa a ramas, pe hol zac diverse chestii care trebuiesc indesate in beci, iar bucataria arata ca naiba, ca oricat racai la ea, tot se umple de vase murdare si firmituri.
Plus ca las par mai ceva ca un retriever, ca din coama mea de leoaica am ramas cu 3 floace in varful capului, asa ca daca nu bag aspiratorul zilnic (si nu-l bag), prin colturi se aduna fire de par.

Iar eu tot ce vreau este sa stau in cada plina cu apa fierbinte, sa nu trebuiasca sa ies de acolo macar cateva ore.
Aaaaaaaau, plm, ma doare pana si genunchiul ala futut la ski acum 20 de ani!

FML.

P.S. Nu stiu ce plm am facut, dar mi-au disparut niste widgeturi si n-am reusit sa le pun la loc.

FML again.

2 responses to “special as in hockey helmet, special

  1. e soare macar? adica sa fie cireasa motz pe tortul de la hokey helmet :))

Lasă un răspuns

