on the edge


Ca tot m-am obisnuit cu casca pe cap, de maine o sa raportez din transee.
Vine soacra-mea [insert skull, dark clouds raining, lightning, some daggers, the bio-hazard sign etc..].
N-a mai venit apocalipsa, baga-mi-as! Speram sa o prinda in drum spre noi, da’ n-a fost sa fie.
Eh, o sa ma uit pe „libertatea” sa vad cand e anuntata urmatoarea crapare in masa.

Partea buna este ca-mi va aduce carti si aripioarele de zana ale pumpkinei, care de 2 ani ofteaza dupa ele si sa-mi bag picioarele daca am gasit sa-i iau de pe-aici. Nu mai trebuie sa detaliez partea proasta, desi cred ca de data asta n-o sa mai aiba atata tupeu, plus ca am plombe noi  😀

 

3 responses to “on the edge

  1. Oh, nasoool! Să nu stea mult, poate pleacă repede înapoi să nu rămână nerecenzată 🙂
    Nervi de oțel îti doresc! (la mine nu funcționează niciodată; mă apucă dracii răi cu o săptămână înainte de-a o vedea)

  2. oooh, multa sare in bucate iti doresc! si rabdare infinita :))

Lasă un răspuns

