sanjeeeeee!!!!!!!!!!


sunt prea deprimata ca sa-mi mai arda de mistouri.

kile de pateu la conserva, zacusca, sarmale, pui, mere, miere, miez de nuca, eugenii, placinta, bacon si mai ales branza. totul in categoria „kile”. KILE! ZECI DE KILE!!!

si 14 carti mici, anemice, subnutrite, 14 carti care nu atarna nici macar doua kile. 2!

si i-a zis si masculul, i-am zis si eu: no more food! o doare-n pizda aia cat o basca, ea vine cu sarmale si tot restul. cand am vazut cele 5 kile de bacon de pe masa, sa mor daca mi-a venit sa mananc vreun pic. ma gandeam doar cate carti ar intra in 5 kile.
daca nu mi-era ca ma cert rau cu masculul, as fi aruncat absolut totul la gunoi. ma fut in ea de mancare, eu vreau CARTI!

Ma pis pe ele de pateuri si de eugenii si de branza de cacat!

nu-i genul meu sa gandesc rau despre oameni, dar sper din suflet sa-i stea in gat o sarma si a astepte sa-i fac eu Heimlich.

 

9 responses to “sanjeeeeee!!!!!!!!!!

  1. Si cat de incantata erai ca iti aduce carti. Blo, inca nu ai inteles ca in tara asta de fosti comunisti, mancarea conteaza. Astia au impresia ca, daca iti aduc o sarma, te-au facut pe viata. Carti? Cine mama naibii citeste carti? Se pot manca? Is ‘interesante’ ca OTV-ul? Ai innebunit?😀

    Sa mor daca nu e mai bine sa-ti cumperi carti din tara si sa le ai trimise prin curier. Ca individa asta se pare ca citeste numai bacon si nu vorbim de autor aici

    • ai perfecta dreptate,dar alea sunt cartile mele, alese cu drag, carate dupa mine in 17 ani de mutat din casa in casa, citite si ras-citite. plm. sunt ca si prietenii mei, si ideea ca o sa-mi fac altii nu ma incalzeste asa tare😦

  2. Cum, n-ai auzit zicala populara „Filozofului ii ghiortaie matele”?
    Dojo are mare dreptate. Mancarea e cadoul suprem la oamenii de o anumita varsta. Nu pentru tine, desi poate o zice „i-o fi dor si ei de-o sarma”, dar pentru copii. Daaaaa, ai copii, deci tre’ sa-i indopi/indopi/indopi.
    Nu cu carti. Literele nu tin de foame.

    Ori vorbesti cu cineva sa-ti trimita cartile din tara cu posta sau Fan Courier sau ceva de genu’, ori mituiesti pe cineva sa ti le aduca.
    Imi imaginez un dialog la granita cu vamesii:
    – Ce-i cu portbagajul asta plin de carti si vechi si noi, si de copii si de adulti?
    – Domn vames, vreau sa le duc unor rude din Vest…
    – Mincinosule! Aia s-au capatuit acolo, isi iau singuri! Tu vrei sa faci contrabanda cu ceva! Cu ce vrei sa faci contrabanda, nenorocitule?? Ah, stiu, cu celuloza din carti! Duci copacii Romaniei la straini! Nenorocitule!

    • =)) contrabanda cu carti, iti dai seama? :))
      ma gandesc din ce in ce mai serios sa rog pe cineva sa se duca la astia cu o duba plina de cutii, sa goleasca rafturile bibliotecii mele si sa mi le puna pe atlasib. ca ei nu vor, nu sunt in stare sa priceapa ca 5 kile de branza in cel mai bun caz le mananc si le cac, dar n-o sa-mi ramana niciodata in amintire pentru tot restul vietii

  3. auch, iarta-ma, acum am recitit primul rand din postare…

  4. Un cuplu de prieteni, plecat de 10 ani în UK, a trăit aceeași experiență. De fiecare dată își rugau părinții să aducă cu ei când îi vizitează și cărțile rămase acasă, însă de fiecare dată (de vreo 2 ori pe an, timp de 8 ani) aduceau tot felul de porcării, numai cărți nu. Și da, s-a pus „problema”, ar fi dus și ei mâncare, numai ca regulile călătoriei cu avionul overseas sunt mai complicate în privința alimentelor și n-au reușit. Dar de fiecare dată când mergeau acolo găteau tot frigiderul și permanent se plângeau de lipsa mâncării și de faprtul că nu mergeau destul de des la cumpărături.. etc. Deci și eu cred că-i vorba de nație; mâncatul mult, îndopatul, e religie!🙂
    Cărțile le-am dus noi acum doi ani cu mașina, în două cutii mari, ambalaje ale unor baxuri de țigări, ceea ce le-a provocat celor din vama englezească un adevărat tsunami în priviri, gândind probabil: contrabandiștiiii..🙂 Au scotocit toată mașina în speranța că vor găsi și țigările ce lipseau de drept din cutii.
    Așa că mai bine… roagă un prieten!

  5. hauzi blo? faci 2,5 ore in zbor pana la romanica. ia un bilet low cost din timp, meri la soacra-ta, pune in cutii si via atlassib sau care vrei tu…si fuguta inapoi acasa inainte sa te contaminezi…
    sau n-ai fro prietena buna aici careia sa ii delegi aceasta sarcina, ca poate o rezolva mai cu spor..

    • pretena mea cea mai buna nu mai sta in bucuresti, prietenii mei in general muncesc zi-lumina si chiar mi-ar fi jena sa le mai dau si eu suplimentar. iar restul cunostintelor sunt.. cunostinte.
      chiar intentionam sa fac asta, sa iau avionul sa dau o fuga pana acolo, dar nu pot trambala piticul dupa mine chiar asa.ori mai astept sa creasca si sa-l las acasa, ori mai astept sa creasca si-l tarasc dupa mine.

Lasă un răspuns

