faraoanca


Jumate din elefantul deghizat in gaina a fost facut ciorba azi-dimineata, cealalta jumatate pusa in seara asta la fiert pentru pregatiri ulterioare, da’ s-a cam carbonizat😀

1 down, the fucking rest of the fridge, to go.

Altfel, frig. Frig, coae, frig.
Am fost la biserica sa-mi citeasca popa chestia aia, sa pot intra in biserica la botez. Puhoi de lume, frig mai ceva ca-n curul unui calugar budhist in Himalaya, babe, copii si masculi in treling.
Pe niste mese undeva intr-o sala lipita de biserica, chifle, paini, chestii de patiserie. Mi-era foame asa ca am luat si eu o chestie cu mac. Mult mac.
Pumpkina a mancat si ea ceva cu mere si crumbles.
Pufu a dormit in masina in tot timpul asta. Cre’ ca a si racit un pic, ca era cam frig totusi.
Am ajuns acasa, pufu a mancat si a vrut nani. Era vreo 3 cred. A dormit pana la 6 si s-a trezit pentru ca avea niste partzuri, ca altfel cred ca mai dormea.
Am dormit si eu langa el vreo ora si ceva, si-a fost biiiineeee.

Doamne ce-mi place sa dorm la pranz! Doar ca nu mi se intampla asta decat cand sunt bolnava, altfel nu dorm niciodata in timpul zilei, chiar daca n-am dormit toata noaptea anterioara. Mi-e imposibil, pur si simplu.
Dar cand sunt foarte bolnava si ma simt terminata, atunci bag un somnic aproape fara sa vreau, si ce mai merge…

Ah, si scandal cu masculul pentru ca odata ajunsi acasa, eu cu pufu in brate, am descuiat usa blocului dar nu puteam sa o si imping, iar pumpkina n-a vrut sa o deschida, ba a mai si vociferat: da’ de ce trebuie sa deschid mereu usa? moment in care i-am raspuns : pentru ca esti sclava mea personala.
Masculul in loc sa rada, a inceput sa-mi faca morala ca de ce spun asa ceva copilului, iar pitzipoanca mica, desi nici macar nu stia ce-i ala un sclav, a inceput sa planga, ca uite ce urat a vorbit ma-sa cu ea.
De aici scandal: eu ca puteam sa-i spun si ca e un elefant cracanat, ca tot aia era, oricum nu stie ce-i ala un sclav, si ca singurul mod in care puteai sa iei de rau ceea ce am spus, era daca o faceai intentionat. Altfel, plm, mie mi s-a parut gluma. El: ca nu se glumeste asa cu un copil de 5 ani, ca i-am vorbit urat ca plm..
Ea: ca ei ii e frica de mami si ca vrea sa stea numai langa tati, ca mami i-a vorbit urat, si ca daca ii vorbeste iar urat? Teatru, fitze si figuri de-mi venea sa o pleznesc.

Pana la urma s-a potolit, eu am luat-o pe tuta mica si i-am explicat ce inseamna sclav si daca i se pare ca e sclava mea. Mi-a zis ca nu. I-am zis ca daca mai face vreodata figurile pe care le-a facut mai devreme, ma supar rau de tot.
I-am spus ca in familie trebuie sa ne ajutam cu totii unii pe altii, ca nici ea nu poat sa isi spele singura lucrurile sau sa-si faca de mancare, asa ca daca am nevoie de ajutor sa-mi deschida usa, atunci ar fi dragut din partea ei sa o faca, asta daca nu cumva vrea sa-si gateasca singura de-acum inainte.
A priceput pana la urma, dar eu am ramas plina de nervi. Nu-mi vine sa cred ca pumpkina este atat de ticaloasa. A vazut ca taxu’ m-a luat pe bombeu, si gata, daca e sa dam suturi in gura, hai sa dea si ea.
Nu prea seamana la caracter cu mine, stiu asta, dar plm, speram ca tot chinul meu de a o educa, n-o sa fie chiar in zadar. Acum cred ca-mi bat gura degeaba.

Da’ hai sa nu termin intr-o nota asa pesimista, desi cica iar crapam, ca vine Nibiru sau cum ii zice, da’ mai devreme. Eu il asteptam ca proasta in 2012, si el vine acuma.
In fine, ca ziceam sa nu termin apocaliptic: soacra-mea pleaca dupa botez!!!!!!!!! Cat mai repede dupa botez, sper!
Asta e o veste buna, ca si faptul ca banii aia care sunt inca blocati prin banca, or sa intre candva saptamana care vine. N-am bani sa iau paine, da’ am valoare frateeee.
Uite aici ce-mi canta masculul prin casa, purtand bratara de argint de la ma-sa (am primit fiecare cate una, noroc ca a mea e mare si-mi cade :))

Am piramide, pira-piramide..

 

9 responses to “faraoanca

  1. lasa ca vede ea cand o fi sclava lu barbac-su si a copiilor ei😉

  2. Astia mici is smecheri, nu gluma. Masculul putea rade si el, ca doar nu erai serioasa si nu mai iesea taraboi. Uite in cine se scoala acum fasolea, jesus. Mister perfect😀

  3. zi-i lu` barbati-tu ca daca nu-i creste un simt al umorului in urmatoarele zile, o sa-i canti numa` asta in loc de cina, pranz si mic-dejun. si chiar si in loc de sex.

  4. acu :))…ca pana la adolescenta ne mananca nervii ok we got it, da sa vezi tu dupa, fite si figuri, de o sa stam numa’ pe xanax, prozac si alde d-astea.

Lasă un răspuns

