copane grase


Mai nou pufosul nu mai doarme decat afara, in timpul zilei. Eu cred ca pur si simplu amorteste de frig si gata :))
In casa in ultima vreme dormea doar cate 20 de min, afara doarme cu orele, pe un frig cacator. E adevarat ca e bagat in salopeta groasa si in sac de puf, dar totusi..
Nici nu stiu ce-i mai bine: sa il tin in casa la caldura si sa nu doarma, sau sa il scot afara in frig, desi e racit, unde sa doarma beton?

Azi pufu a stat pe olita 😀
Incepe deci perioada in care olita va face parte integranta din peisaj: pe post de coif,  de roaba,  de farfurie si de multe altele pe care pufu le va descoperi cu incantare.
Deocamdata iata-l pe copanescu in toata splendoarea, desi poza nu-i foarte buna 🙂

Me lavz copane grase!

13 responses to “copane grase

  1. bey 🙂 incepe sa arate a barbatel…
    si chiar ca..copanele 🙂

    • vezi cum se tine? 😀 toata lumea zice ca arata „mai matur” decat cele 5 luni jumate ale lui, si-mi spun asta uitandu-se dubios la mine, care desi-s grasa, tot de la raionul de copii ma imbrac :))

  2. copănele michelin 🙂

  3. Clar are mutrita mult mai matura. Dulceata mica .. Si copanele is serioase, clar 😀

    • 😀 cre’ ca noi femeile avem o problema cu copiii copanosi ca pe barbata-meu de exemplu, nu l-am vazut sa dea pe spate cand ii vede copanele :))

  4. Si eu cu baiatul cel mare am avut aceeasi problema : dormea numai daca era plimbat pe afara. Si prin plimbat inteleg facut kilometrii ,nu stat cu caruciorul pe o banca in parc si privit natura.Daca ma opream de vorba cu cineva, deja incepea sa planga, nu-i placea. Mai tragic a fost iarna , cand incepuse sa ninga. Era in luna decembrie, copilul avea 3 luni si afara era o ciorofleasca de nu puteam impinge caruciorul prin zapada aia flescaita si murdara. Copilul racnea, deh trebuia scos afara la portia de somn . Atunci ce am facut : l-am infofolit bine , bagat in sacul cu blanita de miel, pus in carucior in ultima camera a apartamentului , deschis larg geamurile si dai si hatane-l ca si cand era la plimbare. Sa vezi ce bine a dormit. Nu mai pun ca in camera respectiva era un frig exact ca afara. Dar el a dormit foooarte bine.

    • :)) am incercat si eu asta cu pumpkina cand era mica
      da’ n-a mers. a trebuit sa ies cu ea afara, ca daca vedea aceiasi pereti urla
      :))

  5. eu abia acum il vaz’ bine pe Pufos,este barbatel asa, iar statul pe olita imi aminteste de copanosul meu care iubea olita pana la 1 an si-un pic cand il ardea la cur daca se mai aseza pe ea. Acum , de vreo 3 luni o adora iar, dar asa cum ai scris si tu a fost pe rand casca, farfurie, volan, depozit de jucarii,etc.
    Revenind la pufosenia ta, imi place rau fata lui ca e ghidusa :-D, sa va traiasca mah micul iubit !

    • multumiiiiiim 🙂
      nu stiu cum se face dar nu prea reusim sa-i prindem expresiile in poze. dar crede-ma ca e superb 😀
      numa’ azi am iesit cu el in bus, si juma’ de bus isi facea bezele cu el :))

Lasă un răspuns

