Marilyn.de


Shoc! Intalnire apocaliptica intre cele doua soacre! Dupa 11 ani in care cu succes s-a evitat acest moment, iata ca ziua zet a sosit!

Ieri am iesit cu soacra-mea un pic pana in oras, dupa care la intoarcere i-am batut in geam sora-mii sa vad ce mai face. Am zis ca e de cacat sa asteptam botezul ca sa se cunoasca cele doua matracuce, asa  ca am luat fraiele in dinti (ca o mana impingea carutul iar cu cealalta bateam in geam) si-am zis sa vedem ce iese.
Deschide mama, are avea o culoare dubioasa in cap. S-a blonzit cu blonzitor, da’ nu si-a dat si cu vopsea. Asa ca arata ca o pitzipoanca rusoaica, venita la agatat octogenari. I-am si facut cateva referiri pe tema asta, da’ ea imperturbabila a zis ca nu-si da cu vopsea pe deasupra deocamdata.
I-am sugerat atunci ca daca tot ramane asa pitzipoanca la cap, sa-si puna o rochie de lame, pentru botezul pufarinului.
Soacra-mea cand a vazut-o pe mama, a facut o fatza de parca tocmai calcase intr-o balega de vaca, incaltata in sandale.  Da’ ma rog, ce plm sa-i fac, are niste fitze d-alea de zici ca a crescut la pension, nu cu sapa in spate, la coada vacii.
Anyway, eu ma cam tavaleam de ras, sora-mea ma anunta razand usor isteric ca barbac-su are diabet, moment in care-mi cade fatza.  Deocamdata l-au trecut la regim, sa vedem ce se intampla dupa asta.

Seara vine masculul si-i povestesc de mama, moment in care pune mana pe telefon, o suna, si zice: „Alo, Elena? Cum care Elena? Elena Udrea! Sau e Marilyn Monroe?  Vroiam sa vad daca vorbesti ca o blonda.”
Ma-sa belise ochii cat niste farfurii, vazand cum face asta misto de mama, auzind-o si pe aia razand la telefon evident fara sa se simta ofensata de gluma. Cred ca mai avea putin si-si facea cruce si se apuca sa-si scuipe in san.

Faza e ca la botez la pufu nu stiu daca ajunge sor-mea cu barbac-su si mama, ca primii doi tre sa mearga la doctor la 10.30 chiar in ziua aia, iar mama singura cu trenul nu vine, daca n-o iau astia cu masina. Evident ca in caz de neprezentare, soacra-mea va fi extrem de ofensata si va avea un bat in cur de-aici pana la Frankfurt, ca plm: cum sa nu te prezinti?

8 responses to “Marilyn.de

  1. pai io cred c-ar fi bine nu?:)) orice soacra acra e buna cu varza si bat in fund🙂

  2. mey am ras cu lacrimi ,desi azi a fost o zi d etot cacatul pentru mine.

  3. să înțeleg că masculu’ rezonează mai bine decât tine cu mama ta?😀

  4. mie mi-a plăcut aia cu călcatul în balegă cu sandale. parcă o văd pe mama când a dat cu ochii de fostul meu soț, prima dată :))

Lasă un răspuns

