am facut o placinta. za placinta!


Bai, deci azi m-am chinuit (desi nu imi place sa fac aluaturi ci prefer sa le cumpar) sa produc za placinta.
Mi-e lene sa dwl poza acum, ca-s plina ca un porc, da’ zic: placinta asta e absolut dementiala!

Nah ca am pus poza de la reteta, sa va curga si voua balele.

Word of advice: reteta zice sa puneti 1 kg ciuperci. Puneti mai multe, pentru ca or sa fiarba chinuitor de incet si-or sa va curga balele pe langa cratita, si veti sfarsi mancand direct din cratita. Iar sosul ala de ciuperci, cu paine, este senzational :))

Am mancat doua portii, si e atat de buna, ca m-am oprit doar fiindca am mancat-o fierbinte si mi-e teama sa nu mi se faca rau.
Coaja a iesit un pic crocanta, iar continutul este indescriptibil de bun. Mhhh, numai cand ma gandesc la ea, si-mi vine sa ma bag iarasi in tava, sa o iau sistematic cu furculita :))

Deja am facut planuri pentru aluatul asta, sa-l combin la o placinta cu carne si la una cu branza 😀

Me lavz Sabrina si retetele ei pe care le poate face orice specie de anti-bucatareasa, fara cana de masurat faina and stuff :))

 

 

 

7 responses to “am facut o placinta. za placinta!

  1. Hihihi
    Ma bucur mult ca ti-a iesit, e bestiala placinta. Ieri P s-a prin ca-ti explic de ea si a zis ca ar mai merge de-o tura 😀 asa ca zilele astea o repet si eu :))

  2. this is so not nice of you… acu o sa mi se umfle diverse si… si… si…:(( :((

  3. si i-am si dat share pe feisbuci la blogu` tau, sa baleasca si altii, ce pana mea, numa` io? <:P i hate you, blo!

    • pai fa-o mah, ca zau ca nu e greu de facut
      cel mai naspa e sa stai sa astepti pe langa ciuperci. da’ altfel foarte foarte simpla.

      • na, ca postez si de pe contul de feisbuci: deci, iti dai seama ca o s-o fac! si mai stiu pe cineva care o s-o faca, ca ti-a vazut postarea! :))

        • hihihi :)) aproape am terminat-o si ma uit cu jale in tava :)) ma bucur ca v-am facut pofta, da’ zau ca balesc la o gramada de retete pe care nu le fac din lene. sau pentru ca mananc ingredientele inainte sa apuc sa le combin intre ele :))

Lasă un răspuns

