mmmhhhhhh


Ieri seara am fost in orasul de langa, sa-mi caut tzoale. N-am apucat sa intru decat la H&M, unde am gasit niste chestii misto, dar m-am zgarcit. Ca sunt zgarcita si penibila, d-aia.

In seara asta m-am dus la St. Oliver. Unde iar m-am zgarcit (de data asta pe buna dreptate ca erau groaznic de scumpe) si nu mi-am cumparat nimic.
Habar n-am cum plm o sa ma imbrac maine, n-am spalat inca prosopul, paturica & tzoalele pufului si in general arat de parca am cazut de la etaj, dupa care m-a calcat un bus, dupa care m-a plouat si batut vantul cu putere.
Dap, m-am spalat pe cap si am uitat sa-mi dau cu balsam plus ca am obisnuitele cearcane.

6 responses to “mmmhhhhhh

  1. ei hai, pune un pic din crema minune, gândește-te la puf și ia-ți zâmbetul de mami fericită ce ești. n-are cum să iasă nasol…🙂

    • da, stiu, da’ mi-ar fi placut sa arat si eu intr-un fel in pozele de la botez😦
      ca raman pentru totdeauna.. in loc sa fiu gorgeoasa, o sa fiu ulataaaaaa si glasaaaaaa :((

  2. lasa ba, pozele ca pozele, dupa 10 ani nu se uita nici drac la ele…..conteaza sa te simti bine…desi cu duetul mama – soacra…nu prea sunt sanse decat daca le dai apa cu xanax..

    • apa sfanta= apa cu xanax :)) n-ar fi tare sa existe o combinatie d-asta „speciala pentru familii tulburate” ? =))

  3. ohoo..eu as avea GARANTAT cel putin un bax in debara🙂

  4. pune-ti o blana scurta si in jos nimic… la fundul gol..:))

Lasă un răspuns

