blackout


N-am inca poze, ca-s pe camera nasului, doar povestesc deocamdata.

Deci m-am culcat la 12 noaptea, dupa ce-am rascolit sifonierul pana in adancul matzelor lui din rumegus presat. Am reusit sa ajung la concluzia ca voi merge in blugi, cu un sacou pe mine si gata.

La 3 fix s-a trezit pufarinul, cu foamea-n gat. A mancat, dar nu mai vroia sa se culce, avea chef de discutii si gangureala.
A adormit intr-un tarziu, dupa care la 5 jumate iar avea ochii cat farfurioarele de desert. Gangureala, partzaiala, batzaiala, joaca, gheruit mutra mea pentru ca incerca sa ma mangaie da’ nu prea nimerea din batzaiala, si tot asa pana am reusit sa-l culc pe la 7.
Nu numai ca am reusit sa-l culc pe el dar am reusit sa ma culc si eu. Stand intr-un cot, cu ochelarii pe nas si juma’ de buca afara din pat. Am dormit asa bine, ca am si visat ca eram undeva la mare, sub apa, iar apa era un pic verzuie. Ma pupam cu un tip (nu cu huzbandul) iar in jurul nostru erau oameni pe sub apa iar eu ma gandeam ca nu-s romantica de loc, fiindca mie toti aia  imi aduceau aminte de cadavre plutind, nu de indragostiti balacindu-se.

Cu acest vis minunat pe retina, ma trezesc brusc pentru ca si-n vis stiam ca tre’ sa ma trezesc si sa-mi misc fundul spre florarie.
Era 8.12. A intrat soacra la dush, s-a trezit pufu, i-am dat sa suga, am inhatat din mers ultimii 5 cm de placinta cu ciuperci din frigider si-am fugit la supermarket sa iau flori pentru decorat lumanarea.
Aveau doar trandafiri mici-mici, galbeni, portocalii, rosii sau roz. Putin cam inghetati, dar sub 3 euro buchetul.
N-am luat, m-am dus la florarie si mi-a luat vreo 10 min sa ii explic tutei de-acolo ce vreau. A priceput pana la urma, asa ca mi-a decorat ea lumanara cu trandafiri albi-verzui.
Am fugit acasa, am facut un dush, am imbracat pufu, m-am imbracat si eu, am impopotzonat lumanarea cu niste panglica alba de sus pana jos, ca sa nu se mai vada cozile de trandafir legate pe lumanare, dupa care am trantit si-o funda blio, chiar sub verdeata florilor. N-a iesit rau, la cei 15 euro cat am dat pe flori.
Am fugit la masina, cu toate bagajele dupa noi, am fugit spre Nurnberg, am ajuns la 12 fix, adica atunci cand trebuia sa fie botezul deja.
Popa a intarziat fiindca era blocaj, asa ca a fost tocmai bine.
Nasul a fost colegul rus al masculului, coleg foarte simpatic. A zambit mult si frumos, a fost timid cu puradelul ca nu stia de unde sa-l apuce, si in general mi-a lasat o impresie foarte placuta. Nevasta-sa avea mustata dar era frumusica si finuta altfel. Nu prea zambea, dar ma rog.. per total ca pereche m-au impresionat placut.

Pufu a plans dar nu asa mult si asa tare ca pumpkina la botezul ei, iar cand s-a terminat, masculul si nasul au fugit inapoi la job, iar noi acasa.
Am ajuns, am hranit pufosii, dupa care piticul mic a inceput sa rada, sa se joace cu paturile de pe pat, sa chiraie si sa incerce sa mearga in patru labe.
Cre’ ca in curand o sa-i iasa schema.
La 4 a adormit, finally, dupa inca o tura cu tzatzele.
Eu zac in fotoliu cu laptopu’ in brate, mi-e foame desi am mancat si eu cand am venit acasa, si simt ca m-as ascunde undeva de unde sa nu ies prea curand.
Mama, sora-mea si cumnata-meu n-au venit, a venit doar frate-meu. Care era in mijlocul mutarii, la 12 trebuia sa elibereze apartamentul, da’ a venit totusi.

Urmeaza si pozele cand o sa le primesc.

Over and (black)out. Blo.

8 responses to “blackout

  1. nu tu sarmele după, nu tu lăutari, nu tu rochie sclipicioasă cu paiete și coc cu zulufi pe frunte… măăăi, dar ce trai pe tine! felicitări!
    mustață ha? și tu îți făceai probleme pentru cearcăne…

  2. Suna bine cum a iesit botezu’ lu’ al mic! Fara stres si batai de cap in exces.

  3. pai stai ca masa, felicitarile si dansul vor fi maine🙂

  4. gosh darn it. succese marete si nervi de otel [sau indiferenta suprema la adresa dusmanilor😀 ] de-abia astept sa pui poznele, madam😀 taaaaaaaaaaare frumusel si simpatic ti-e ala micu’😀

  5. Bine ca a iesit OK. E drept cu ceva stres, dar tot este bine. Sa haliti chestii misto si pentru noi. Si toate cele bune ‘barbatelului’ botezat😉

  6. nooo, minunat, atunci mãmãile au venit doar pentru petrecere maaa? urat, MAXIM urat…

    • nuu, soacra a fost prezenta, cum sa nu fie? pai ce, scapam de ea vreo clipa? dar da, ai mei n-au facut prezenta la biserica, ca au avut treaba.

Lasă un răspuns

