phooootooz


Unele nu-s deloc clare, dar imi plac, asa ca uite poze:

Frate, o poza d-asta are vreo 300 mega :))

Unde se observa gorgeosenia nasilor, care pe bune ca-s frumosi, desi au amandoi mustata.
Ma fuuuuuuut! Dupa ce m-am chinuit juma de ora sa uploadez 3 poze, am dat enter ca sa fac loc sa scriu sub cea de-a doua, si a disparut cu totul.

11 responses to “phooootooz

  1. pfii, tinerica nasa🙂 mai ca ai putea spune ca nu e calificata sa faca asa ceva :)) si se pare ca pana la urma ai si gasit ceva de imbracat :))
    frumos bebel, zau🙂

  2. in alta ordine de idei..ia-ti de pe net programel moca de modificat poze (ca marime) de gen irfan view…simplu si frumos de pus orice poza micita pe net😀

  3. sunteți superbi!
    și lumânarea ți-a ieșit foarte mișto🙂

  4. Daca dai enter aiurea, sigur poti sa dai Undo de la Edit…

  5. Phii,ce expresiv e pufosul🙂 imi place de mor..

  6. chiar, expresia pufosului face toți pixelii🙂 dar nici cu nașul nu mi-e rușine ;D
    să vă trăiască și să vă facă fericiți! pufosu zic…

Lasă un răspuns

