my own private sun


Pufulescu a implinit ieri 6 luni. Ma uit la el si la hainutele de acum 6 luni, si pare gigantic pe langa ele :)) insa in acelasi timp il vad cum trage de paturica pe care sta pe covor, si e mic. Mic, mic, mic si grasut si dulce si ranjit.
Nici n-am cum sa ma supar pe el ca se trezeste la 5-6 dimineata si incepe sa chiuie, pentru ca rade, zambeste cu gurita aia stirba pana la urechi, iar eu chiar n-am cum sa-l boscorodesc in situatia asta.

Acum sta in fund si apasa pe butoanele telefonului de jucarie, iar ala ii canta. Din cand in cand, mai pune mana pe spatula de plastic si-i arde una in timp ce chiuie si gangureste la el.
Ma uit la el, se uita la mine si zambeste grasuliul. Zilele mele sunt minunate de cand il am pe ranjila drept soare personal, sa-mi insenineze gandurile.

 

2 responses to “my own private sun

  1. this sounds so cute… and it isn’t wrong! [apropo de replicile din 2 stupid dogs]

    • moaaaama ce-mi placeau desenele alea!2 stupid dogs, Johhny Bravo si Samurai Jack :))
      m-am uitat la ele pana am nascut-o pe pumpkina :)) halal persoana serioasa :))))

Lasă un răspuns

