wiiii again


Ghici cine tropaie de doua zile ca un iepuras drogat? :)) Eu, evident. Am „just dance” 2 si 3 pe wii, si-am dansat cu masculu’  :))
Da, am scris bine: masculul. A dansat si nu numai atat, m-a si batut :)) Nu stiu de ce telecomanda mea nu bate corespunzator in senzor. E mica, mult mai mica decat aia normala, pentru ca de fapt am cumparat-o pentru pumpkina, dar pentru mana mea e perfecta. Eh, si cum ziceam, eu degeaba ma agit, ca nu-mi puncteaza tarfa aia de senzor, asa ca mi-o da masculul cu gratie, ma intrece cu cate 1000 de puncte. Si mai si rade, umflatul!

Azi a dansat si pumpkina, da’ numai singura, ca nu-i place competitia, iar pufu a stat pe margine in premergator si-a chirait si s-a imbatzosat pe talpite, dand din manute de mama focului. Cred ca daca ii dadeam si lui o telecomanda, ne batea pe toti.

Cam in juma de ora pleaca soacra. Spre surprinderea mea, de data asta n-a prea avut loc de intors, asa ca n-a prea facut figuri. Iar cand le-a facut, am facut si eu o mutra acra, si n-a mai insistat.

Pufu e la a doua tentativa de nani, ca la prima s-a razgandit, sper sa adoarma cat mai curand, ca e obosit rau, mai ales dupa ce a stat in picioare atat de mult in premergator.

Mi-e somn si-as baga si eu un nani cu pufu, da’ tre’ sa plece soacra asa ca nah, stau sa fiu sigura ca pleaca :))

Stai ca vroiam sa mai zic despre wii: celelalte jocuri nu mi-au placut in mod deosebit, avem ceva cu zelda, unul cu ice age, unele cu 101 sporturi, transformers, inca unul cu sporturi, unul cu balet, si astea 2 cu dans.
Dintre toate, numai astea cu dans mi-au placut, mai ales ca just dance 3 are si un program special de training😀
Nu, nu l-am inceput, poate de saptamana viitoare daca am energie, ca luni merge pumpkina la scoala la cursul de limba, marti merg cu ambii puradei la pediatru, miercuri vreau sa ma duc in oras sa incep sa caut costum si rochie pentru craciun, joi am zis ca o duc pe pumpkina la bazin, iar vineri.. dunno yet.
Bine, asta e doar un plan pe hartie, ca practic, in afara de luni si marti, nimic nu-i batut in cuie.
 

 

5 responses to “wiiii again

  1. Parinti mai prostuti nu am vazut http://bit.ly/vYkedw .

  2. hahhaaahahahaa, am râs cu lacrimi, ultimii sunt demențiali (ciprian probabil n-are copii)🙂

Lasă un răspuns

