scarry hairy


 

 

 

 

 

Bleaaaaah, ce mi-a ramas pe retina!

Nah, sa va ramana si voua:

gasita aici   si nu ma intrebati cum de-am ajuns tocmai la kanal d, ca habar n-am :))

 

 

 

 

 

 

 

 

6 responses to “scarry hairy

  1. peru’ ala-i oxigenat, sa deranjeze vizual mai putin decat in varianta natur – negru tuci? omg omg omg.

  2. Pe tine te-a traumatizat nașa pufosului. Citisem într-un post precedent că te mai folosești de blog și-n scop terapeutic, dar chiar așaaa….
    Dada, știu, eu sunt aia care ceream poze :))

  3. Credeam că-s brațele unui bărbat😀
    M-am uitat și eu pe poze, iar cea mai tare mi s-a părut cea în care îi fluturau pletele…de pe mână în vânt :))

Lasă un răspuns

