poze


uite ceva sa va mai spalati pe retina, dupa domnisoarele paroase de mai inainte :))

am uitat sa spun ca ieri cand am plecat la cumparaturi, maimutele au vrut sa plece imbracate in rochii de printesa. eram prea obosita sa ma contrazic cu ele, asa ca le-am lasat in pace :))

rochia tot n-am reusit sa o pozez cum trebuie. cred ca tre’ sa ii fac cu blitz. da’ blitz n-am decat la camera, si camera n-are baterie. mhhh. lene mare.

6 responses to “poze

  1. deci aia cu printesele e geniala :))

  2. Hi,hi…pufosu incepe sa arate a barbatel.. 🙂
    bai si are un zambet….

  3. Is dulci de tot. Ma bucur ca pui poze si cu ei, sa ne mai ‘clatim’ ochii. La cate mizerii apar zilnic peste tot, niste poze cu dulcetile astea mici chiar iti insenineaza ziua 😉

Lasă un răspuns

