oboseala si sila


Sunt obosita, obosita de tot!
Ieri seara am luat pumpkina de la gradi si am mers pe urma cu lampioanele la biserica (!!) unde am stat si i-am ascultat pe copii cantand dupa care am mers pe o straduta prin spatele bisericii, pana am ajuns iar in fata. Ne-am oprit, copiii au intrat sa manance cremwursti, am mai batzait un pic de frig si-am plecat acasa.
Pufu a racit, a tusit toata noaptea asa ca n-am prea dormit.

De dimineata, ca in fiecare dimineata de altfel, dementorul iar a facut totul sa ma calce pe nervi.
Nu se lasa pana cand nu ma vede ca mai am putin si imi plezneste o vena de nervi.

I-am zis ca nu il mai suport. Ori se duce sa se caute la cap, in pula mea, ori ne lasa si pleca in mortii ma-sii unde o vrea.

In ultima vreme am tot incercat sa-l ignor, in fiecare dimineata ma aduce in pragul apoplexiei, dupa care pleaca linistit. Pe parcursul zilei pare sa-si revina si isi cere scuze, dar eu nu mai suport. E ca si cum m-ar bate, dupa care si-ar cere scuze. Exact aceeasi tehnica, doar ca el nu indrazneste sa dea in mine.

E dement iar eu nu mai am putere sa ii fac fata.

4 responses to “oboseala si sila

  1. pune-i intr-o geanta ceva din calabalacul lui si explica-i frumos cand vine acasa ca e momentul fie sa isi revina si sa bage la cap ca ai destul futai cu 2 copii fie sa ia geanta si sa se plimbe o saptamana…asta daca esti sigura ca asta vrei, pentru ca semnalul sa fie clar ca lucrurile nu se mai pot al’fel..

    • sa-si revina la ce? ca inainte era mai rau ca acum :)) doar ca acum sunt eu din ce in ce mai putin dispusa sa trec peste mizeriile pe care mi le face. sunt foarte curioasa ce-o sa zica atunci cand o veni acasa. ca deocamdata n-a sunat deloc toata ziua.

  2. mei, astea-s urmările apocalipsei, pentru că și eu trăiesc ceva similar azi.
    și dacă ai supraviețuit si ăsteia, nu-i faci tu față lui? c’mon.. te susțin. go blo! 🙂

Lasă un răspuns

