Ieri mi-am cumparat o oja de culoarea petalelor de mac🙂
Pufu a plans toata noaptea pe motiv de gingii umflate.
Sora-mea s-a dus aseara la spital da’ nu era destul de dilatata iar puradela ei s-a oprit din impins si s-a culcat.  Asa ca au trimis-o acasa sa astepte sa se dilate.
Acuma pica de somn, puradela impinge cate putin ca e si ea obosita, dar tembela nu vrea sa astepte in spital sa nasca. A zis ca se duce cand or ajunge contractiile la 5 min. Sa o duca masculul meu cu masina la spital, atunci cand e gata sa nasca.

Eu nu inteleg de ce plm nu vrea sa astepte in spital??? Barbac-su e la munca, a zis ca il suna si pe el cand o fi sa nasca, sa isi sune el schimbul, sa il astepte pe ala, dupa care sa vina acasa.
Am intrebat-o si eu, ca proasta, de ce plm nu il suna barbac-su pe schimbul lui, sa vina deja acasa sa stea cu ea. Mi-a zis ca lasa, ca il suna cand o fi cazul.
*&$^”£&**&)£”!^!!!!!!!!!!!!

Mdap. Ma abtin sa o injur, ca deh.. Da’ zau ca mi se pare batuta in cap!

Pufu nu doarme de pranz, desi ar trebui, pumpkina inca tuseste, masculul a plecat sa cumpere ulei pentru masina.

Iar eu stau ca proasta si ma intreb ce-o fi in capul sora-mii??

In fine.

Pe 7 sau 8 dec (nu mai stiu data, da’ o stie masculul)  suntem invitati de firma lui la un restaurant de mega-fitze, unde-i 120 euro/locul. Deci 240 euro din start, fara drinkuiala, ca aia se plateste separat.
In onoarea evenimentului ne-am cumparat tzoale,  ne-am facut planuri sa o lasam pe mama cu copiii in seara aia.. doar ca mamei cica trebuie sa i se faca o coronarografie. Adica sa i se bage un tub subtire pe artera femurala, pana la inima.. in fine, chestii medicale. Pe scurt: tre’ sa stea in repaos dupa aia 12-24 ore.
Conoscand-o pe maman, pot sa jur ca perioada se va suprapune fix cu seara in care este invitatia, sau mai rau: ca va decide sa moara fix atunci, ca sa fiu sigura ca nu ma mai duc nicaieri :))

Vreau sa ies si eu din casa! Vreau sa ma  imbrac cu rochia mea noua ( e neagra, deci la o adica ar merge si de-o inmormantare), sa-mi fac unghiile si sa ma duc undeva frumos. Sa mananc chestii de fitze, unde decorul e mai mare decat portia pe farfurie, sa ascult muzica, sa vorbesc cu adultii si sa ma simt frumoasa. O seara in ultimii 6 ani. Una. Please God! Sa mearga totul bine si sa putem merge!

11 responses to “

  1. Daca te gandesti prea mult la asta s-ar putea sa se intample fix cum ti-e teama ca se va intampla.
    Eu o patesc des. Cand astept mai abitir sa plec undeva, se imbolnaveste piticul.
    Pe 12 decembrie ar trebui sa plec la un curs la Predeal. Hotel de 5 stele, pot sa-mi iau si jumatatea mai „buna”, acces nelimitat la spa, piscina etc… pariu ca mi-o face piticul?
    Dar eu iti tin pumnii. Sa fie exact asa cum vrei tu!

    • pai asa mi-a facut pumpkina pana acum. dar de data asta ma duc, chiar daca au muci, chiar daca fac urat :)) ce mama denaturata sunt!

      • Nici daca te-ai stradui n-ai reusi sa fii mama denaturata. Pentru mine esti „the mom” pt faptul ca ai mai avut curaj sa faci bebe dupa „terorista” de pumpkina (care by the way zici ca e sora geamana a fiului meu in ceea ce priveste somnul si vorbitul nonstop).

        • nu stiu ce-i cu copiii astia ca functioneaza pe baza de aer. nu dorm, nu mananca, nu beau apa, nu fac pipi.. pumpkina nu-i singura asa. prietena ei dana e la fel🙂 mi-e teama sa ma gandesc ce-or face astia cand or sa fie mari

  2. uof…nu se mai termina saptamana, luna, anul, secolul…asa perioada de cacao nu am auzit de mult la atat de multa lume. si da, sor-ta e batuta in cap cel putin…ia-o de ureche si du-o cu japca la spital…travaliul trebuie supravegheat frate…daca pana mea se intampla ceva cu copilul…macar acolo stiu ce sa ii faca..

    • n-am mah ce sa ii zic, ca nu asculta de nimeni, si n-am chef sa ma cert cu ea. a decis ca ea stie mai bine, asa ca n-are decat sa faca cum vrea.

  3. si tinem pumnii pentru seara cu pricina, daca nu, shippaneste-i la sora ta…pana in decembrie ar trebui sa fie bine intremata…si plus parca spuneai ca picii se inteleg bine cu cumnatul

  4. eu nu înțeleg cum de bărbată-su nu face toate demersurile să stea cu ea în cazul ăsta. așteaptă să ce? s-o ia acasă după sau ce? de parcă și-ar aștepta programarea la coafor.. mda..
    n-au găsit nemții o soluție pentru plozii părinților care merg la petreceri? mmm, deci nu-s perfecți😀
    neapărat tre să mergi!!!

  5. Hai ca-ti tin pumnii sa-ti gasesti si clutch si ce mai vrei tu🙂 si sa te gasesti „mumos” ca sa te duci si tu la o petrecere de oameni mari, ca intelegem sentimentul🙂.

Lasă un răspuns

