asteptand-o pe umflata


Sora-mea e de o vesnicie in travaliu. Mi-e mila de ea si de puiul ala mic din burta ei.

Sunt stresata si ma indop.
Azi am facut fajitas la pranz (n-am facut poze ca n-au stat destul de mult pe farfurie cat sa pot face click:))
Pumpkina nu a mancat, ca erau cu ardei gras, asa ca ea a mancat supa, iar noi doi astia mari, cate 2 portii. Dupa care pe seara m-am apucat sa termin musacaua de care m-am apucat azi-dimineata. Am bagat o portie, evident, iar acum iar mi-e foame. Am incercat sa ma pacalesc cu un mar. Ntz. Nu merge.
Matzul cere mancare, nu gustari d-astea sanatoase.

Acuma pe bune: sunt groaznic de stresata din pricina sora-mii. Are contractii la 2 minute de cel putin 5 ore, si vad ca tot nu naste. Nasterea naturala sux!
Mi-e teama pentru ea si pentru puradela mica, dar macar e bine ca e aici si nu in Ro, macar aici stiu ca astia fac absolut tot posibilul sa le fie bine. Daca nu de dragul lor de paciente, macar de frica procesului de malpraxis.

Ma duc sa mai arunc un ochi in frigider.

Cand plm iese umflata mica din umflata mare, ca simt ca ma urc pe pereti!

 

7 responses to “asteptand-o pe umflata

  1. Uhhh….toate cele bune, si mare grija la travaliul asta prelungit, matusa mea a fost lasata sa se chinuie vreo 29 de ore sau asa ceva (bine, de doctorii din Romania, de acum vreo 25 de ani) si verisoara mea e handicapata :-(( nu vreau sa fiu tanti din-aia alarmista, care zice tot felul de grozavii, dar citeam si in celalalt post ca sora ta amana sa se duca la spital si pare ca nici ea nu se grabeste cu asta, si de aia…
    Tin pumnii sa iasa totul bine!

    P.S. (kinda)(si total un-related)
    Pe bune daca nu vreau cu ardoare sa vad cum e oja aia de culoarea petalelor de maci (sau am scapat eu pozele pe tema asta)(caz in care vreau sa imi cer scuze in mod o-fi-ci-al).

    • sper ca n-or sa o lase sa se chinuie atat de mult. am inteles ca au dus-o in bazin, cred ca o sa nasca in apa. astept.
      cat despre oja, o sa fac o poza maine la lumina zilei🙂
      e Astor nr 112 cred, si e chiar buna, sta bine pe unghii desi am facut o gramada de treaba zilele astea

  2. Aaa…super super, credeam ca nu e nici la spital, de aia ma cam ingrijorasem si am dat cu grozavia de comment. E bine atunci, fiu #:-S

    Ieeeeeee….de-abia astept🙂 cred ca mi s-a fixat faza cu macii pentru ca I’m kinda obsessing these past few days la o melodie (Lana Del Rey – Blue Jeans), tipa e plasticata si sa mor io daca am mai auzit ceva de ea inainte, dar cantecul asta imi place taretare. Asa si in videoclip are ew pe la sfarsit o fusta misto cu niste maci si chiar ma gandeam ca o sa fac eu printscreen si o sa comand la din-astia care fac haine hand-made pe net, ca sunt destui… Si ai mai zis si tu de oja, ce sa mai :-)) tinuta completa :-))

    Din nou, asteptare cat mai scurta la nepotica si scuze de romanele de comentarii🙂

  3. Treaba as in….shmotru si spalat vase si dat cu crema si iesit pe-afara, gatit, frecat oale si de-astea? Hmmm hmm hmm … Very good to know😀

    • ah, nu… treaba as in tastat si mancat cu furculita :))
      sigur ca frecat oale si spalat vase si facut mancare si spalat pe jos si d-astea..

  4. Plm, fata aia sta sa fete si voi va admirati unghiile….
    Macar la barbati e mai simplu: se fac manga si trece timpul repede…

  5. Nu poate alege cezariana? Ca io n-as sta la discutii din astea. Il planific intr-o vineri si da-i bataie😀

Lasă un răspuns

