culoare


Eh, asta e oja despre care vorbeam.
Ma face sa ma simt bine, ca si cand ar fi cald, ca si cand culoarea macilor s-a refugiat pe unghiile mele pana cand va fi in siguranta din nou afara, colorand petalele tremurande ale florilor.
Iubesc macii pentru ca-s fragili, pentru ca odata rupta o floare, se va ofili imediat, pentru ca petalele lor sunt transparente in lumina soarelui, pentru ca sunt obraznic de rosii, si totusi patetic de timizi si tremuranzi in cea mai mica adiere. Ii iubesc pentru culoarea lor, pentru frumusetea lor salbatica , pentru ca-s plini de viata asa slabanogi si clatinati, printre alte flori mai demne si mai prezentabile.
O iau razna :)) dar chiar iubesc macii. Ii iubesc pana si pentru ca aleg sa creasca pe marginea soselei, acolo unde-i pot vedea toata vara, ca sa-mi bata inima mai repede si sa rad cand le vad rosul aprins din fuga masinii.

 

 

10 responses to “culoare

  1. e chiar culoarea macilor, dar n-a fost lumina buna cand am facut poza🙂

  2. probabil esti satula de cei care-ti lauda blogul. nu-s fan citit bloguri, le mai frunzaresc din cand in cand de plictiseala, iar peste al tau am dat intamplator (fara sa caut coae verzi si alte d-astea:) ) si e primul pe care am avut rabdarea sa-l citesc 3 sferturi, mai putin postarile cu nasterea:)
    e ca o gura de aer proaspat, au fost postari la care am ras cum n-am mai facut-o de mult, aia cu permisu’ de conducere e-n topu’ preferintelor mele.
    numai bine la voi acolo, iar tie la mai multe postari!

  3. si mie imi plac mult macii, iar rosul pe niste unghii frumos ingrijite mi se pare de o eleganta aparte.In rest…descrierea macilor face toti banii ojei😀

    • 🙂 eu de obicei nu-mi fac unghiile rosii decat la picioare, dar acum e frig, sunt obosita si simt nevoia de culoare

  4. dacă tot te laudă atâta lume, sper să nu te simți în așa hal de apreciată încât să ne pui vreo taxă de participare, ha? 😀

  5. Foarte misto🙂

    Multumim de poza😀

    (una bucata cititoare care face parte din fan club)

Lasă un răspuns

