patachoana mica


Azi-noapte pe la 2, s-a nascut nepotica mea😀

Nu stiu detalii, pentru ca am vorbit doar cu mama de dimineata, dar dupa-masa vreau sa mergem si noi sa o vedem.
E mica, are doar 2350 pentru ca a slabit din cauza travaliului prelungit.
Sper din suflet si ma rog sa fie ok copilul.

Abia astept sa vad falcosenia mica. N-om fi noi mari frumuseti, dar facem copii frumosi, asa ca sunt sigura ca si pitica sora-mii este absolut senzationala.

Radeam cu sora-mea si spuneam ca astia mici or sa fie ca Pat si Patachon, diferenta dintre ei este doar de 6 luni.

Sunt fericita ca am nepotica🙂

 

6 responses to “patachoana mica

  1. Sa-ti traiasca, sa fie sanatoasa si norocoasa! E bine ca va avea Pufu partener de joaca si de nazbatii🙂
    Am si eu o nepotica de o luna dar nu am vazut-o decat in poze si filmulete (sora-mea e in Franta) dar o iubesc ca pe copilul meu, asa ca stiu ce simti.

  2. Sa fie sanatosi, si mama si fetita! Ti-am mai povestit eu de similaritati cu situatia mea, am fi eu o nepoata la diferenta de aproape 3 luni de fiu-meu cel mic (ea – 10 luni, el – 7)

  3. felicitari! Sa fie sanatoase amandoua!

  4. Felicitari, matusico🙂

Lasă un răspuns

