o alta zi lunga


 

M-am trezit pe la 3 dimineata cu impresia nelamurita ca am ceva de facut. La ora aia n-aveam prea multe optiuni, asa ca dupa ce am vazut ca fi-miu nu misca si nici nu-mi vine sa fac pipi, am incercat sa ma culc la loc. N-a mers.
Pe la 5, adica exact cand abia atipisem si eu, l-a apucat foamea apoi cheful de joaca, pe junior. Si da-i chiote, si chiraieli, si dat din manute si din picioruse.. Cand spun „chiote”, inseamna d-alea de trag ciobanii cand vad turiste pe munte.
Nu mai spun cum se aud chiuiturile astea de la 10-15 cm distanta, cert este ca acum cand e liniste in casa, inca imi mai tiuie timpanele.

Asa, si cum spuneam. La 5  s-a trezit musiu. Am incercat in toate felurile posibile sa-l culc la loc, dar n-a mers. La 7 fara un sfert m-am dat jos din pat. Pumpkina era treaza, asa ca i-am dat hainele sa se imbrace. Din cauza oboselii, am facut greseala sa-i dau puloverul pe care l-a purtat ieri. Mi-a zis foarte categoric ca nu il vrea, fiindca l-a purtat deja ieri, nu se poate duce doua zile la fel imbracata.
No shit!
Fiind prea obosita sa ii mai explic cum sta treaba cu imaginea si superficialitatea si esenta care conteaza de fapt, am aprobat in tacere si i-am dat altceva. Dupa care am mai schimbat-o odata fiindca azi urma sa vina fotograful si din intamplare ii dadusem bluza pe care a purtat-o si la unul dintre seturile trecute de poze.

Pufu chiraia in continuare si musca din botul girafei.

Acum cateva zile am facut fajitas cu carne de pui. Problema este ca de-atunci n-am mai gatit nimic, ca aveam mancare in frigider, iar pufu a mancat din borcane zilele astea.
Deci pe aragaz ghici oare ce era? Nu stiti, va zic io. Nici eu nu stiam, da’ mi-a aratat masculu’ asa, dimineata pe nepishate. Era cratita in care am fiert carnea de pui inainte sa o prajesc cu legumele. Cratita pe care am uitat-o acoperita.
Cum in mod normal mai las cratite curate pe aragaz pentru ca nu apuc sa le bag in dulap, sau n-am loc, sau uit de ele, nu mi-a sarit in ochi de cate ori am intrat in bucatarie.
Eh, ce n-am putut rata, a fost mirosul care m-a intampinat de dimineata.

Trec peste ce-a urmat, ca e previzibil, nu?

In fine, ne-am ambalat cu totii, am lasat pumpkina la gradi, iar pe mine m-a lasat masculul in orasul vecin, sa ma duc in vizita la sor-mea la spital.

Nu m-a putut lasa chiar in fata spitalului, ca se lucra pe strada pe care intrasem iar el era in intarziere, asa ca a ramas sa merg eu restul drumului pe jos.
In masina pufu adormise, dar s-a trezit urgent cand am deschis portiera. Afara erau minus 4-5 grade si azi. L-am infofolit, l-am indesat in carut, si-am plecat.

Frate, deci simteam ca-mi ingheata saliva in gura, iar pe strada treceau tipe in fuste si pantofi.  Am zis ca-s eu obosita si de-aia imi e asa frig, dar nu cred. Plm, -5 grade, sunt -5 grade, nu cred ca merge sa iesi in sacou si fusta dimineata.

Am ajuns cu chiu cu vai la sora-mea la spital. Intru in salon, sora-mea alapta. Stam de vorba, il pun pe pufu inapoi in carut dupa ce-l dezbrac de salopeta, si ma intind sa o iau pe aia mica, fiindca terminase de mancat. Era sa-mi sara din mana, pentru ca eu am luat-o cu ceva avant si energie, ca deh, tocmai pusesem jos vreo 8 kile smucite. Aproape ca n-o simteam, parea ireal de usoara, si tin minte ca asa aveam impresia si despre pufu cand am nascut.

E dulce, e slabanoaga, are un pic de gusitza, ii atarna pielea pe gat, e frumoasa foc! Este imposibil sa vezi asa ceva si sa nu simti valuri-valuri de iubire neconditionata🙂

N-am apucat sa fac poze, ca am fost prea ocupata sa ganguresc la ea, dupa care a inceput sa sughita de frig asa ca a indesat-o sor-mea inapoi sub aripa ei.

Stai ca le sutesc una de pe fb😀

Asa, dupa interludiul asta placut, da-i inapoi in frig, sa-mi caut clutch.
Am mai spus si ma repet: nemtoaicele astea se imbraca de parca ar fi toate orfeline, asa ca in magazine se gasesc tzoale pentru ele, nu pentru d-astea ca mine. Cu greu am gasit o poseta neagra simpla. Toate aveau fundite, floricele, paiete, pietricele etc.. n-am gasit si eu o poseta-plic neagra, de lac, asa cum imi doream. Plm. O sa ma scoata rochia, sper ca la poseta n-o sa caste nimeni ochii.

Imi mai trebuie un sal si cercei. Ah, si ciorapi. Aveam in Ro ciorapii perfecti: cu pojartier si dunga la spate😦 dar au disparut si astia „in mod misterios”, imediat dupa ce am plecat eu.

Eh, sper sa gasesc zilele astea ceva dragut. E foarte frig afara si mi-e greu sa tarasc pufuletele cu mine peste tot, nu ca n-as putea impinge carutul, ci pentru ca il tot trec de la frigul de afara la caldura dinauntru si tot asa.. imbraca-l dezbraca-l pana il apuca pandaliile pe musiu.

Apropo de musiu: nu stiu frate cum si de ce, dar copilul asta parca mananca baterii. N-ar sta o secunda locului. Daca il pun pe paturica, sta aproximativ 5 minute cuminte, dupa care incepe sa maraie ca vrea altceva, vrea in brate, vrea sa vada altceva.. a inceput sa cutreiere covorul, sa se holbeze in raftul cu cd-uri, sa se uite pofticios spre biblioteca..

Stai ca am uitat sa povestesc: am fost cu el intr-o librarie. Ceva gen aia de la Mall Vitan. Era aranjata foarte similar.
Am ajuns la raionul cu carti pentru bebelusi, iar pufu a inceput sa chiuie de fericire. S-a intins spre toate cartile, le-a mangaiat, a vrut sa le linga, chiuia la ele de se uita toata lumea la noi. Cu chiu cu vai am reusit sa ies de acolo cu 2 carticele mici cu animale, carti pe care am dat 10 euro. Cam atat costau si in Ro, cred, dar aici mi se par enorm de scumpe. In fine, a meritat sa dau banii astia, ca pufu nu se mai dezlipeste de ele🙂

Dupa carti am intrat intr-un magazin de pantofi, unde aveau botosei cu talpa de piele pentru pufarin. Erau masura 20-21, asa ca i-am luat gandindu-ma ca o sa mearga mai incolo cu ei prin casa, cand o incepe sa paseasca.

Dupa ce-am ajuns acasa i-am probat, si ce sa vezi! Indianul talpa-lata :)) Ii vin perfect botoseii, desi erau pentru varsta de un an, un an jumate. De haine ce sa mai zic.. oricum poarta deja masura 80, care e pentru copii de un an.

Cred ca pufu meu o sa fie cam elefant. Sau girafa :))

Pumpkina a plecat in seara asta la prietena ei, Dana, sa doarma peste noapte. Sper sa fie cuminte, sa o mai pot expedia de-acasa :))
E asa liniste cu pufu dormind, cu pumpkina plecata.. nu mai trebuie sa trag de ea sa manance, sa faca pipi, sa se spele pe dinti, sa-si puna pijamaua, sa ii spun poveste, sa ii zic de un catralion de ori sa puna capul jos si sa se culce..

Nici nu stiu ce sa fac, acuma ca am seara asta libera. Tare m-as mai indopa cu ceva dar mi-e lene sa ma tarasc la frigider. Mi-e somn.

6 responses to “o alta zi lunga

  1. al meu poarta 80 la body-uri de fo’ luna si ceva, acu tre’ sa ii iau altele, ca ii ajung manecile la coate. nush ce-i cu generatia asta asa de lunga, sau poate nu si-au mai adaptat aia masuratorile de pe vremea lu’ nush cine. lui victor ii iau polare de 4 ani:)

    si sa stii ca si pe aici odata cu venirea frigului au reaparut balerinii fara sosete si fularele de 5 kile la gat, pe fond de geci scurte cu suncile la vedere. asta vara purtau cizme din alea cum le zice, de seamana cu niste trunchiuri de copaci…imblanite, normal

    • lasa-ma ca am vazut-o pe una azi, de-am zis ca-mi cad ovarele :)) si in picioare avea pantofi cu toc, fara ciorapi :))

      da, generatia asta e creste cu mancare indopata cu hormoni de crestere. ok, lor le luam chestii bio, da’ nu totul e bio. iar cand alaptezi, nah.. tot ce mananci ajunge tot la ei. sper sa n-arate toti ca niste pui d-aia numai copane si capul mic :))

  2. felicitari lu’ sorela pentru bebe, era sa uit:)

  3. sa-i traiasca pitica si sa fie sanatoasa, asa sa-i transmiti sorei tale de la mine😀.I

  4. transmit🙂 multumim🙂

Lasă un răspuns

