oboseala .tzaspe


Am obosit eu sa tot spun ca-s obosita. Posturile mele despre oboseala, sunt obosite.
Azi iar am umblat toata ziua. La un moment dat impingeam carutul la deal, in timp ce bebe urla ca ii era foame si somn, si tot dadea sa adoarma. Simteam ca-mi va plezni ceva de oboseala. Imi tremurau genunchii, iar pufu in fata blocului a inchis ochii sa se culce, dar nu l-am lasat, ca urma sa intram in casa, nu sa-l las sa intepeneasca de frig afara, si-asa e racit.
L-am bagat in casa, l-am alaptat, a bagat degetul in gurita si a inchis ochisorii. Cum eram rupta de sete si de foame, am zis sa-l pun in patut. L-am luat pe sus, l-am asezat in patut, moment in care a deschis ochii si-a inceput sa se joace cu chestiile cantatoare.
L-am lasat acolo, in speranta ca se va culca totusi, da’ nu s-a intamplat.

Pana la urma m-am mai dus odata la el, i-am mai bagat o tzatza in gura si s-a culcat. Juma’ de ora!

Da-i fugi dupa pumpkina la gradi, vino inapoi, da-le sa manance, fugi dupa pompa de muls pentru sor-mea, vino inapoi.. am coborat si-am urcat rahatul asta de deal astazi, de 4 ori. Plus ca dupa pediatru, m-am mai dus un km mai incolo, pana la un magazin de mobila, dupa care pe jos, evident pana acasa.
Mi-e si frica sa calculez cati km am mers azi pe jos :)) Hai ca 5 au fost numai dimineata, plus vreo 4 dupa-masa..  No wonder ca ma simt asa terminata.

Si maine o iau de la capat, fiindca asa este existenta mea, palpitanta si ucigator de interesanta. Cand zic palpitanta, ma refer la palpitatii, really :))
Maine, ca in fiecare joi, pumpkina are curs de limba la scoala, asa ca trebuie dusa la 8 sa fie acolo, dupa care luata la 9.30 cand se termina, si dusa la gradinita.

Ar trebui sa ma duc si la ginecolog, si la medicul de familie, dar n-ajung niciodata. Ca n-am cu cine sa il las pe pufu, si e prea mare acum sa il iau dupa mine. Nu mai sta locului, acum zici ca e pe baterii.

 

 

 

Lasă un răspuns

