dazzled and confused :))


Da, stiu, trebuia sa dorm la ora asta, daca-s asa obosita, dar:

J mi-a zis ca i-a venit cadoul comandat pentru pustoaica ei, si mi-am dat seama ca anul asta nu m-am pregatit deloc, anul trecut pe vremea asta aveam deja juma’ din debara, plina cu pungi, pungute si cutii de cadouri pentru pumpkina.
Asa ca m-am apucat sa ma dau pe toys’r us.de. Unde-am vazut o rochita de printesa, ca deh.. celelalte i-au cam ramas mici, si m-am apucat sa bag datele sa o comand.
Da’ n-aveam cardul la mine, ca i l-am dat masculului, care mascul isi uitase portofelul la job si de-aia avea nevoie de al meu.
Bun. Deci completez eu frumos acolo, pana ajung la card si blz. Da’ ma plictisesc sa mai astept sa vina masculul cu cardul, si inchid fereastra.

Ghici ce mail am gasit acu’ in inbox? :))
Exact! Am comandat rochita, si-o sa vina intre 21 si 23 luna asta :))

Bine ca n-am comandat un helicopter, in plm! :)))))
Presupun ca voi plati la livrare, ca nu inteleg nimic din carnatul de mail pe care mi l-au trimis. Ah, stai sa gugaltranslate. Nope, nu zice nimic de plata. Deci va trebui sa tin prin casa niste cash, in caz ca apare nenea cu pachetul.

Asta e rochita, da’ nu pot salva poza ca n-am click dreapta :))

 

5 responses to “dazzled and confused :))

  1. E chiar frumoasa rochita.
    Sa ii faci o poza cu ea, imbracata,da?Atunci cand o fi..🙂

  2. bai, e super faina rochia asta + accesoriile!.De curiozitate, cati euroi costa un asemenea cadou?Si cadoul este pentru 6 decembrie sau pentru alta ocaziune?

    • nu, pentru Craciun. Da’ aici incepe balamucul cumparaturilor de pe la inceputul lui noiembrie, asa ca eu sunt chiar intarziata🙂
      costa vreo 17 euro si ceva cu tot cu shipping.

  3. nu esti singura care cauta cadouri pentru Craciun de pe acum, si eu caut de zor cadouri pentru educatoare, pentru copchil, pentru hazband,etc.Si le caut online, mi-e sila sa cutreier magazine😦
    Rochia nu e scumpa si e super faina!

Lasă un răspuns

