the master and the dog


Din seria „dialoguri halucinante cu pumpkina”:
io: cum il chema pe baietelul ala care nu mai vroia sa plece acasa cu mamica lui, fiindca statea si se uita la tine?
ea, sec si cu un usor dispret in voce: Anton
io, insistand: e dragut baietelul, iti place de el?
ea cu acelasi dispret, dar acum usor amuzata: nuuuu, el e catelul meu!
io, cu ochi exoftalmici si amintindu-mi ca intr-adevar pustiul scheuna usor atunci cand se tinea dupa fundul fiica-mii: cum adica e catelul tau?
ea, plictisita deja de atatea intrebari: adica merge peste tot dupa mine, si e catelul meu!

acum inteleg inclinatia ei spre goth :)) cre’ ca o sa iasa o stapana grozava, la urma urmelor a exersat toti anii astia pe mine :))

6 responses to “the master and the dog

  1. LOL. dominatrix tata :)) De la varste fragede. Asa trebe, pana mea. Mai bine sa scheaune ei decat sa planga ea…parerea mea, ca de la dominatrix la dominatrix ;))

  2. e criminala pumpkina si bravos pentru pozitia ei de dominatoare.Asa trebuie, de mica , ca apoi i se urca in cap si nu mai e deloc fain !

  3. :))nu mă așteptăm la așa concluzie

Lasă un răspuns

