mamaia pre-pubera si gugustiucul


Cred ca am mai povestit eu despre frate-meu si despre prietena lui.

Frate-meu e un tip destept, cool, frumusel, tandru, atent si din cate gagici alergau dupa el, presupun ca e si bun in pat. Ah, si are 23 de ani.

Prietena lui, e o tipa de 36 de ani, cam flescaita la fatza, extrem de slaba, si care se imbraca si se comporta de parca ar fi pre-pubera.
Really.
Deci plm, asta vrea acum sa ii faca un copil fraierului, care fraier chiar s-a indragostit de ea, si cum ii plac foarte mult copiii, e de acord sa faca unul cu mamaia pre-pubera.

Nu m-am bagat, si nici n-am de gand sa ma bag intre ei. Treaba lor, daca frate-meu nu isi da seama ca asta e complet sarita de pe sine, e problema lui. Oricum chiar daca i-as spune, m-ar lua drept dusman, si tot cu ea ar ramane. Cel putin o vreme.

Ce ma enerveaza ingrozitor la ea, este faptul ca e imatura si are pretentia sa aiba grija de ea un pusti de 23 de ani. Deci plm, peste cativa ani, o sa faca 40 de ani si tot cu codite, ciorapi galbeni-canar si cizme imblanite in mijlocul verii o sa umble.  Daca acum mi se pare ridicola in atitudinea ei de fetita inocenta, peste cativa ani or sa rada toti si cu curul de ea. Pentru ca din nefericire mutra n-o ajuta, chiar daca prostia care i se citeste in ochi poate fi luata de la distanta drept nedumerire, inocenta nu inseamna sa asortezi ciorapi galbeni la rochita bleu cu floricele verzi.

Nu, nu pun poze ca o mai recunoaste careva, in plm si n-am chef.

Daca ii face cumva o fetita, o sa umble frate-meu pe strada cu doua creaturi imbracate exact la fel, cu codite identice, doar de inaltimi diferite.
Si toate astea pe langa faptul ca este realmente, cu adevarat, fara dubiu, complet pana la cotor- proasta si fara pic de simt al umorului.

Tactica ei de a mima inocenta include dupa cum spuneam: cizme vara, ciorapi colorati, si imbracaminte complet neadecvata iarna. Pentru ca stie toata lumea ca fetitele mici nu stiu sa se imbrace singure, si-si pun iarna costum de balet in loc de pantaloni de ski.

IHHH, imi vine sa-i fut doua peste ochi si sa ii zic: feeeeeeeeeey, du-te si te cauta la cap si nu mai umbla cu cizme de blana in mijlocul verii ca-ti put picioarele feeeeeeeeeeeey! Si pune in plm o geaca pe tine, ca e frig acuma feeeeeeey, nu mai umbla in pulover si vesta asteptand sa te incalzeasca frate-meu, tuta dreaq!

18 responses to “mamaia pre-pubera si gugustiucul

  1. uite cum își face încălzirea soacra din tine :)))))

  2. nah las, amorul ghebos nu traieste mult…s-o satura el frac-tu de ea🙂

  3. Io o cunosc pe tipa asta! Da’ cre’ca-i mai batrina umpic:

  4. apuca´te bua sa´i povestesti cum o sa´i bage ditai seringa cit andreaua´n burta si spune´i lu´frac´tu ca statistic fiecare al doilea consort acompaniator o pune de un lesin. Cica nu de fericire :)))

    • :))
      sau cum o sa o taie si n-o sa o coasa corespunzator :))
      nu cred ca e constienta mah. pe bune. are o privire d-aia, de zici ca te uiti la perete si expresiile ei faciale variaza intre blank, blank si blank.

  5. cea mai usoara metoda ca sa scapi de ea e sa-i faci cunostinta lu` frac-tu cu una cu tzatze mari, care sa-l futa bine (mult mai bine decat asta). problem solved. ;;)

    • sa stii ca asta ar fi o solutie, daca as cunoaste vreo pustoaica cu tzatze mari :)) faza e ca tampitul e si fidel, pune suflet.. d-astea..daca o iubeste acuma gata! nu se mai uita la niciuna.

  6. asa e, toti tampitii-s fideli si toti fidelii-s tampiti :))
    noroc ca frac’tu e inca tanar, are timp sa revina la normal:)
    daca nu mere cu pustoaica cu tzatze mari, adu-i babardezei un bosorog cu bani multi si zile putine si scapi instant de ea

  7. 😀, daca asa scrii despre cumnata-ta ( posibila), mi-e frica rau sa ma gandesc cum ar suna un articol despre viitoarea nor’ta ( posibila )😀

  8. Ai devenit mama de baiat, fay!!!!! Ai promis, ai jurat, dar coaiele au invins!

    • bah, e totusi de apreciat ca mi-am tinut gura fata de el si de ea :)) deci mai am o urma de auto-control, nu-i totul pierdut!

  9. deocamdata… asta e proces evolutiv… pana ajunge Pufu la gradinita mai e, atunci sa vezi cand o sa apara prima girlfriend :))))

Lasă un răspuns

