I am human above all, bitch!


Tananananaaaa tanananaaanaaa…
Stiu ca multi or sa-mi dea muie pe tema asta, dar ma bucur ca s-a adoptat in sfarsit legea eutanasierii cainilor vagabonzi!

Mi se pare un sacrilegiu, o insulta la adresa umanitatii, sa-ti pese mai mult de un patruped decat de omul pe care l-a sfasiat. Ok, cainele ala n-a stiut sa faca altfel, nu-i vina lui ca e agresiv, e vina societatii, dar asta nu inseamna ca nu trebuie eutanasiat. Plm, daca te duci in padure si te ataca o haita de lupi, ce faci? Te gandesti ca n-au nicio vina micutii de ei, si stai sa te manance bucatica cu bucatica?

Sunt una dintre persoanele carora le plac animalele, insa am trait 35 de ani traumatizata de cainii de pe strazile din Ro. Trauma asta a inceput sa se mai estompeze, insa uneori cand merg cu pumpkina pe strada si auzim un caine latrand, ne strangem imediat una in alta, eu incercand sa o protejez, ea incercand sa se ascunda. Nici ea n-a uitat, si asta e motivul pentru care i-as insira pe gard pe toti militantii astia pentru patru labe, si le-as da muie. Sau mai bine le-as da drumul intr-un cartier necunoscut, dupa 10 seara. Sa vedem ce mai ramane  de ei pana dimineata.

Nu mai spun de toate cazurile de oameni omorati de cainii comunitari, sau de copii sfasiati si traumatizati pe viata. Spun doar ca orasul inainte sa plec eu, se transformase intr-o adevarata jungla, si plm, nu cred ca locul cainilor este pe strada.
Vrei caine, ia-l acasa. Ai grija de el, vaccineaza-l, dreseaza-l, spala-l, da-i sa manance mancare adecvata ca sa nu se imbolnaveasca, aduna-i cacatii cand mergi cu el afara. Asta e modul in care inteleg eu sa iubesc animalele de companie, si nu militand pentru ca alte milioane de oameni sa traiasca in continuare terorizati de maidanezi.

Da, sunt complet lipsita de inima, ma doare-n cur ca or sa fie eutanasiati sute de mii de caini, nu pot decat sa ma bucur pentru cei care vin de la serviciu si nu vor mai trebui sa alerge mai repede decat haita din fata blocului.

6 responses to “I am human above all, bitch!

  1. Si eu ma bucur de decizia luata. Am scris si eu despre caini azi… Despre cum ii strica oamenii – http://alunelu.posterous.com/transformam-cainii-in-handicapati

  2. este un pas spre normalitate!

  3. Blo, eu sunt de acord cu tine! Cine vrea caine sa si-l tina acasa. Punct! Cine militeaza pentru maidanezi, sa fie muscat de cur. Am zis!

  4. total de acord. le-a luat ceva [cam mult] sa se decida, insa ma bucur sincer ca au facut-o.

  5. Sa-i calce si cu tancurile, si pe ei si pe acei inconstienti si ipocriti iubitori de animale, se inmultesc pe zi ce trece, si unii si altii, sunt din ce in ce mai agresivi.

    • sunt niste imbecili, dupa parerea mea. nu ar fi trebuit sa se ajunga aici daca toti idiotii astia militanti pentru drepturile maidanezilor, ar fi facut ceva concret pana acum. dar ei au preferat sa dea de mancare cainilor din fata blocului si sa-i injure pe „criminalii” sfasiati si fugariti de caini.

      eu am fost atacata si muscata de o haita intreaga la Unirii, muscata de inca alte cateva ori,fugarita de mii de ori. am facut injectii in burta cand aveam 10 ani (tot din cauza unei muscaturi), sora-mea a avut piciorul sfasiat de un caine, bunica sotului meu a avut si ea piciorul sfasiat, nenumarati prieteni au fost si ei muscati, iar acum cativa ani, fetita unor vecini a fost desfigurata pe viata de un caine de pe strada.
      asa ca nu, nu pot sa pun inainte de mine si semenii mei, un animal cu potential agresiv.

Lasă un răspuns

