mi se falfaie


In Germania, femeile adevarate incep de la masura 36. Amaratele care au nefericirea de-a purta 34 sunt condamnate pe veci la chiloti cu floricele, pentru ca d-aia cu dantela nu se gasesc la raionul de copii.
Si nu ca as avea eu curul chiar minuscul, pentru ca acelasi cur in tzoale din Ro, incapea foarte bine in masura 36, insa aici aceeasi masura falfaie pe mine ca steagul pe catarg.

Mi-e dor sa-mi cumpar lenjuri frumoase, da’ acum e greu sa indes tzatzele in ceva care sa-mi vina si dupa ce termin cu alaptatul, asa ca mai bine astept. Cat despre chiloti, sper sa gasesc totusi la un moment dat, nu de alta dar n-as vrea sa ies la pensie cu izmenele cu care am venit din Ro.

Sigur, o alta optiune ar fi sa umblu italieneste, cu fofo goala, da’ daca ies cu ea asa cheala si dezbracata in frig, pe urma trebuie bagata la terapie intensiva si nu prea vad cine ar sta sa ii sufle in detalii pana se dezgheata :))

Pana gasesc undeva sa-mi cumpar vreo 20 de perechi, biata fofo o sa imi falfaie in vant, zgribulita in chilotii prea largi, sau sugrumata in aia cu atza dentara adusi din Ro, pe care-i purtam inainte sa raman gravida.

8 responses to “mi se falfaie

  1. Cica in Japonia sint automate cu chiloti second hand. Sau ma rog: second fofo 🙂
    http://www.yuppy.ro/articol/Funny/468/slideshow/6/.html

    • :))))) parca vad o madama stand cu picioarele in sus, in timp ce pe la fofo ei treceau ca pe banda rulanta zeci de chiloti vanduti apoi la automatele alea :))

  2. fa-ti chiloti la comanda! :))

    • :)) asta mai trebuia, sa ma duc la croitorul din oras (un italian batran si libidinos), sa-mi ia masuri pentru chiloti :))))

  3. saaau comanzi de pe net din romanica :)) sau din alte parti unde se pupa marimile sau mai bine zis micimile 😉

  4. Pune-o pe mama’soacra sa iti trimita in pachet :))

  5. :)) iti dai seama ca am glumit. Cine stie ce de-aia tetra ti-ar lua .

Lasă un răspuns

