Pierdut libido, il declar nul.


 

Nu credeam ca voi ajunge vreodata sa invoc scuze ca sa nu fac sex. Eu! Nu ca eram nimfomana sau ceva de genul, dar aveam un apetit sanatos pentru sex, spre deosebire de mascul. Acum pur si simplu sunt prea obosita sa mai am chef. Ok, obosita eram si cu ani in urma, si tot aveam chef, asa ca probabil ca asta  e doar o scuza.

Sau poate am imbatranit. Plm. Si uite cum brusc asupra caminului meu conjugal, s-a coborat pacea, pentru ca eu nu mai trebuie sa cer sex, iar masculul nu mai trebuie sa gaseasca scuze. Ba cred ca e chiar un pic ofticat ca nu-l mai vreau :))
Probabil ca am intrat in hibernare si-o sa ma trezesc cu forte noi abia la primavara. Poate ca mi-a pus ceva in mancare soacra, sa nu mai am chef de futut, sa nu ma mai inmultesc :)) Poate ca-s de vina chilotii fluturanzi care nu ma fac sa ma simt deloc sexy. Poate de vina e masculul care ma scoate mereu din sarite, sau noptile nedormite sau plm.. modul in care s-au aranjat stelele.

Ma duc sa termin treaba, ca-s treaza de la 5 jumate si de-atunci tot fac cate ceva prin casa.

Lasă un răspuns

