filme


M-am uitat ieri seara la Drive. Mi-a placut. Super-misto regizat, Ryan Gosling un fel de Clint Eastwood, asa..

In seara asta m-am uitat la One day. O labareala sinistra. Sau poate ca-s eu subiectiva pentru ca nu mi-au placut actorii. El avea fatza de gigolo de Bambu, ea.. mare. Deci la femeia asta totul e mare. Ochi mari, bovini, sprancene mari, nas mare, gura mare, cap mare.. totul pare disproportionat de mare.

Cred ca ma uit la filme asteptand sa ma simt ca in copilarie, cand ieseam din sala de cinema, transfigurata de povestea pe care tocmai o vazusem. Doar ca nu se intampla decat extrem de rar, poate o data la cativa ani buni.

Ah, si alaltaieri am vazut Taxi 4. Nu-l vazusem, habar n-am cand a aparut, am dat peste el intamplator.
Mi-a placut, a fost amuzant, am ras de la inceput pana la sfarsit. Chiar simteam nevoia sa vad un film care sa ma faca sa rad pur si simplu, fara mega-scenarii si actori platiti cu un catralion de euro/ film.

Lasă un răspuns

