cu puradelul la ginecolog


Mi-am facut programare la ginecolog, la ora 8, ca sa fiu prima care intra, sa nu stau foarte mult cu piticul dupa mine.
De intrat am intrat la 9 in cabinet, pentru ca plm.. la 8 deja era o mamaie acolo, dupa care nush’ ce plm a mai facut doctorita dar cert este ca am asteptat o ora.
Timp in care pufosul m-a calarit, a incercat sa se agate de tot ce i se parea ca e destul de aproape ca sa inhate, a mozolit un covrig si s-a umplut de bale si firmituri, m-a umplut si pe mine de bale si firmituri, a chirait, a tzopait pe mine, a vrut sa vada absolut tot ce era in sala de asteptare, indeaproape, a baut apa, a mai ros la covrig, l-am plimbat in brate, i-am cantat, ne-am jucat de-a pickaboo la oglinda, s-a uitat pe geam… si tocmai cand era sa cedez nervos, a venit doftoreasa.
M-a pus sa ma dezbrac, cat a tinut ea plodul , m-a urcat pe masa, plodul statea pe burta mea cu fata spre mine, evident, iar madama ma scobea pe dinauntru cu ala de facut transvaginale.

Bottom line este ca n-am chef de futut din cauza pastilelor. Si pentru ca tocmai mi-a mai dat o reteta pentru urmatoarele 3 luni,  nici n-o sa am chef pana anul viitor candva.

Incepusem sa-mi fac griji, contemplam cu neliniste urmatorii 40 de ani in conditii extreme de frigiditate si pe bune ca nu-i o imagine frumoasa!

 

3 responses to “cu puradelul la ginecolog

  1. aham, de la pastile este, sunt și eu acolo. în ro a apărut de curând „4femina”, eu le iau doar de juma de lună, dar se simte.

  2. bine, efectul „se simte” ar putea fi doar în creierul meu, dar dupa vreo 7 ani de pastile și chef pe lângă, nah, eu nu-l declar nul🙂
    hahaa, acum mă și văd în categoria celor pe care (dintr-un motiv sau altul) le etichetez uneori ca fiind „nefutute”; și zilele trecute ai devenit și „soacră” :)))

    • :)) esti groaznica :))
      bai, sa stii ca eu am luat ani de zile pastile, dar n-aveam probleme cu cheful. e adevarat ca in ultimii 12 ani n-am mai luat, iar intre timp s-or mai fi schimbat chestii in mansarda :))
      in lumina celor subliniate de tine, ma gandesc ca la batranete o sa fiu o adiere, o soacra nefututa, cea mai naspa chestie care i se va putea intampla nurorii mele :))

Lasă un răspuns

