parfum


In ultimii 2 ani am tot incercat sa-mi dau cu Burberry London, care era parfumul meu de zi cu zi. Mi-e imposibil sa-l mai suport! Mi se pare prea puternic, tzopistic, cu accente de clisee office.
Nu stiu ce s-a intamplat, in Bucuresti l-am folosit aproape zilnic la job, iar de cand am venit aici nu mi-am dat decat cu Allure, Dazzling Silver si Pure Poison, parfumuri florale si la polul opus fata de Burberry.

Ieri sau alaltaieri cand am plecat de-acasa, mi-am adus aminte in ultima clipa sa-mi dau cu parfum. Am bagat mana in cosuletul in care le tin, si am dat peste magaoaia de sticla. Mi-am dat un puf mic, pe ceafa, pentru ca pe decolteu nu-mi dau din cauza piticului mancator de tzitzi.
Am iesit pe usa in secunda imediat urmatoare, cu gandul ca am facut o tampenie. N-am scapat de mirosul ala pregnant toata ziua, si chiar daca m-am sters pe urma, pana n-am facut dush nu s-a dus.

Cred ca pur si simplu parfumul asta se potrivea mult mai bine cu poluarea din oras, unde abia se simtea printre bilioane de alte mirosuri. Aici in atmosfera asta rarefiata, pute ca un bordel.

E momentul sa explorez noi delicii olfactive, imediat ce o sa dau de niste bani :))

2 responses to “parfum

  1. hm. ciudat. eu tocmai mi-am cumparat un Burberry London de pe aoro.ro la sugestia unei prietene si nu ma mai satur de el. pesemne ca l-ai folosit prea mult timp.

    • nu am probleme de genul asta, sunt parfumuri pe care le folosesc de ani de zile. pur si simplu cred ca e vorba de poluare aici. in Bucuresti si in Ro in general aerul e foarte poluat, asa ca un parfum tare abia se simte, si se combina altfel cu mirosurile din jur, pana si pielea miroase altfel in Ro. aici unde aerul e foarte curat, parfumul asta e mult, mult, mult prea puternic. cred ca e singura explicatie, pentru ca si mie mi-a placut enorm parfumul asta.

Lasă un răspuns

