din nou despre maidanezi si populatie lobotomizata


Ma asteptam sa iasa un mare fas din treaba asta cu eutanasiatul cainilor maidanezi.

Primarilor le este frica sa ii eutanasieze, asa ca in loc sa cheltuiasca 10 euro/caine cu eutanasierea, cheltuiesc 30/caine cu sterilizarea, dupa care ii elibereaza din nou in teritoriu. Vor trebui platite vaccinuri si cumparata hrana pentru ei.
Si de ce? Pentru ca le e frica sa nu scada in pool-uri, in pula mea. Adica daca cheltuiesc mai putini bani si mai putine resurse din banii populatiei, sunt vazuti ca fiind criminali si n-or sa mai fie votati.

E CRIZA, in pula mea! Banii sunt numarati. Sau ar trebui sa fie. Mie mi se pare ca 10 euro vs 30+ cheltuieli ulterioare, inseamna clar ca eutanasierea este cea mai buna solutie din pdv financiar.
Ca sa nu mai vorbim despre cum ar fi sa te plimbi pe strada si sa nu te fugareasca cainii. Utopic, nu? Ca doar e vorba de Romania.

Singurul primar cu coaie, este Cristian Poteras.

Deci daca stati in alte sectoare decat in 6,  nu va mai faceti iluzii ca n-or sa va mai sfasie cainii la coltul blocului, pentru ca or sa fie tot acolo.

Tara de cacat, populata cu labagii idioti.

Bah, inteleg in pula mea sa iubesti animalele, dar zic: ia-le frate acasa daca le iubesti asa mult. Fa ceva concret, nu da din gura aiurea, acuzandu-i pe cei pro-eutanasiere, ca-s criminali.
Nu-s criminali, sunt doar realisti. Ce pula mea faci cu toate miile de caini de pe strada? Pentru ce ii tii in viata?

Mie eutanasierea mi se pare singura solutie umana din toate punctele de vedere. Poate daca s-ar aplica legea la nivelul intregii capitale, ar scadea si nivelul de stres al populatiei cu cateva puncte. S-ar cheltui mai putin pe medicamente pentru ca oamenii se imbolnavesc de stress, mai putin pe tratamente post-muscaturi si mai ales s-ar economisi o tona de bani care nu s-ar mai da pe adunat canii de pe strada, sterilizat, vaccinat, hranit, etc..

Un calcul foarte simplu zice ca daca pe strazile unui cartier sunt 4000 de caini, atunci 30 x 4000 = 120.000 euro. Plus toate cheltuielile ulterioare, da? Dar nu sunt doar 4000 de caini, sunt mai multi.

Deci in loc sa se cheltuiasca 40.000 si sa se termine povestea, de ce sa nu cheltuim de 5 ori mai mult, si oamenii sa fie in continuare mancati la coltul blocului?

Doamne, ce plina de nervi sunt! Daca toate babele cretine si domnisoarele batrane n-ar fi urlat si n-ar fi batut cu pumnul in piept ca ele iubesc animalele, pana acum Bucurestiul ar  fi fost un oras, nu o hazna plina de purici.

 

 

20 responses to “din nou despre maidanezi si populatie lobotomizata

  1. mda…. nimic de zis, Blo ! traim in romanika…. poate ar fi cazul sa imi fac niste rezerve de soricioaica ! macar pentru zona mea !

  2. Nici eu nu m-am bucurat deloc, pentru ca stiam ca o sa fie un mare fas. Eu stau intr-o zona fara caini, insa ironic, ieri dimineata cand am plecat de acasa – pe la 6 jumate – am traversat o haita de caini mari, dar MARI.

    • Ai avut noroc ca n-a fost vreunul dintre ei mai „smecher” sa se dea la tine, ca atunci sareau toti. Sper sa nu ti se intample vreodata.

  3. Acum cateva seri, aflandu-ma intr-un cartier rezidential de la periferia Brasovului, mi-a fost teama sa traversez o alee, pentru ca din tufisuri ma pandeau vreo 3-4 caini comunitari. Plm, oricat as iubi animalele, ma iubesc mai mult pe mine. Ii iubesc si pe ei, tocmai de aceea sunt pro eutanasiere, pen’ca prefer sa moara linistiti decat de foame si frig.

  4. Fericiti cei ce locuiesc in sectorul 6 !!🙂

    • dap. sper ca idiotii fani patru labe sa fie muscati pana la desfigurare, exact asa cum s-a intamplat cu mii de oameni. ba chiar as merge mai departe, si-as instiga poporul sa-i manjeasca cu slanina pe toti iubitorii de maidanezi :))

  5. io iubesc maidanezii. ai probleme cu ei acolo in galitia sau te plictiseai citind stiri din romania? calculele tale is fix pula. toata problema se reduce la propaganda electorala. nimeni nu eutanasiaza caini in romania ci ii sfarteca de vii, nu ca mi-ar pasa de asta fara sa fiu de fata. chestia ii ca primariile si consiliile judetene incaseaza bani grei(in buzunar) pe eutanasiat sau adaposturi de ani buni si nu au facut nimic si nici n-or sa faca. cam atat.
    zi-ne de pufu mai bine!

    • dap, de facut n-or sa faca nimic in continuare, asta stie toata lumea.

      Pufu roade tzitzi si tot ce nu-i batut in cuie prin casa (ba chiar l-am surprins incercand sa roada parchetul astazi), face copanele grase si ma uimeste zilnic🙂 doar de vorbit nu vorbeste, da’ nah, asta cred ca iese inginer :))

    • ai un gravatar care m-a făcut să râd cu lacrimi în seara asta!

  6. Eu nu sunt neaparat incantata de idee din simplul motiv ca s-a aplicat si se va aplica romaneste. E OK o eutanasiere corecta, pentru care SE PRIMESC BANI, dar si in trecut, au aparut o droaie de scandaluri cand s-a aflat ca animalele in cauza erau batute cu bata pana mureau, arse de vii sau ‘scufundate’ in var. Asta in conditiile in care ‘stabilimentele’ in cauza primeau o groaza de bani sa faca treaba cum trebuie, iar din banii aia au mai rasarit case noi si masini ‘tari’.

    Este o afacere profitabila in continuare si sunt destui care baga banii in buzunar si dau pe hartie. Asa cum sunt si asociatii care fac treaba. Avem de ceva timp una in Timisoara si eu sunt absolut uimita de cat de implicati sunt si cate cazuri au rezolvat. Dar prea multe ‘onegeuri’ sunt puse doar pe capatuiala, iar faza cu eutanasierea ne va aduce din nou in atentie ca suntem abia coboriti din copac, in timp ce banii dati pentru asta se vor ‘investi’ asa cum se face in Romania.

    Asta ar fi singurul motiv pentru care nu ma incanta ideea. Iubesc cainii, am caini, am salvat (de fapt baietii mei de pe strada vin oricum), am dat bani etc. Nu este normal sa fie pe strazi si sunt destui care probabil ar trebui eutanasiati. Dar nu arsi de vii si omorati cu ghioaga. Stiu ca sunt doar animale, dar parca totusi ..

    • Pai ziceam sa nici pe mine nu ma incanta ideea de a sti ca sunt chinuiti. Si eu am salvat animale de pe strada, am facut cadou caini luati de la adapost, deci nah.. nu poti spune ca nu iubesc animalele, dar nici asa nu se mai poate. Daca eutanasierea s-ar face „omeneste”, atunci chiar cred ca e cea mai buna solutie. Dar daca ea nu se face ca la carte, ci in diverse moduri mai crude, solutia care este? Sa ramana cainii pe strada?

  7. să-i exportăm la nemți; am văzut ca și-i cară cu ei peste tot, în magazine, restaurante, cafenele, ba chiar am dat nas în nas cu unul și-n toaleta unui centru comercial.
    acum serios, chiar nu se mai poate, am ajuns să stau uneori și să pândesc momentul în care parcarea-i liberă de câini, ca să mă pot urca liniștită în mașina personală. și multe altele…

    • da mah, Germania e plina de maidanezi romanesti, pe bune. ii adopta astia intr-o veselie, dar aici platesti taxe pentru caine, platesti intretinere, cureti rahatii potaiei cand o scoti afara, cainele trebuie deparazitat periodic, vaccinat, dresat,i se implanteaza cip si daca da sfantu’ sa te muste vreunul, te plateste proprietarul de nou.

Lasă un răspuns

