Panzer Pufos


Care nu mai pot!

Deci pufului ii ies dintii. Asa ca de ceva timp se trezea noaptea sa se joace cu taxu’. Mai nou, se trezea la 6 dimineata, apoi la 5 jumate, apoi la 5 si acum la 4 jumate. De cateva dimineti ne trezim la ora asta inumana si ne jucam cu el. Se catara pe noi si imita sunetul pe care-l fac calutii, se prinde de bara de la pat si se ridica in picioare, ne scobeste in ochi, gura, obraji, urechi, chiraie, fuge prin pat.. d-astea.
In dimineata asta a decis sa mearga. S-a ridicat in picioare tinandu-se de mine, apoi vazand ca are omul treaba, l-am tinut de manute sa vad ce face. Si-am vazut. A pasit! E incredibila dihania mica! Mai ales ca acum o saptamana si o zi a facut pentru prima oara un pas in patru labe. Pana atunci se tara ca o rama, nu pasea.

Ne-am bucurat, l-am pupat, dar somnul e somn, asa ca am incercat sa-l convingem sa se culce la  loc. N-am reusit decat pe la 6 si ceva, iar eu n-am adormit decat dupa 7, o jumatate de ora.

Dupa ce a trecut peste noi prin pat in sus si-n jos, cred ca noua lui porecla n-o sa mai fie Pufu, ci Panzer.

 

4 responses to “Panzer Pufos

  1. Oare de la cine a moștenit cracterul ăsta puternic :))?
    Pare-mi-se că seamănă cu cineva😛

  2. Hah! Nici nu stii cat esti de fericita ca s-au inventat pampersii! Adauga la toate misculatiile pufosului si a orei de sculare, o balta calda in care te scalzi pana la gat in timp ce musamaua de dedesubt s-a facut ghemotoc intre omoplati:)) Ce amintiri imi gadili!

Lasă un răspuns

