diverse


De o saptamana jumate, pufu a facut urmatoarele: a inceput sa mearga in 4 labe, i-a iesit un dinte, s-a ridicat singur in picioare, iar doua zile mai tarziu a pasit.
Toate astea intre 19 si 26 nov, adica intre doua duminici.
Mai nou se trezeste la cele mai ciudate ore, chiar daca e obosit. Stiu ca e din cauza dintilor, dar e foarte agitat.

Alaltaieri s-a smucit brusc in bratele mele si mi-a dizlocat umarul drept. Cu chiu cu vai am reusit sa mi-l pun la loc, norocul meu ca-s foarte rezistenta la durere. Ieri iar s-a smucit, iar mi-a iesit bratul din umar :))
Cred ca incep sa ma descompun in bucati :))) De data asta nu m-am mai chinuit sa il pun la loc, am asteptat sa se puna singur, pentru ca pe pufu care cantareste doua tone jumate, oricum trebuia sa il iau in brate. Si cand il iau, oricum imi ies bratele din umeri, ca nu-i chiar un pufulet🙂

Altfel.. m-am lovit urat tot pe dreapta, la antebrat. Am o pasarica mica, fix cat de lata era marginea raftului in care m-am proptit, plus o julitura care merge spre cot, ca nah, m-am si racait. Sper sa-mi treaca pana saptamana viitoare, ca sa nu arat dubios in rochie de cocktail si julita.

Mi-a venit pachetul de la H&M si una dintre rochii imi e prea mare, iar cealalta n-are destul loc pentru tzatzoaiele mele. Tre’ sa vad cum fac sa le returnez.

 

Lasă un răspuns

