Pumpkinesti


Discutie cu Pumpkina, eu intinzand rufe, ea sarind de jos de pe covor de unde se juca:

ea: stai sa te ajut!
eu: aoleu, ce-ai patit de esti asa draguta cu mine? vrei ceva?
ea, vadit jignita: nuuu, nu vreau nimic!
eu, profund mirata: nu vrei nimic? credeam ca vrei ceva..
ea: da, vreau sa ma vada Mos Craciun ca te ajut, si sa primesc supriza!
eu, lamurita: ah, pai credeam ca ma ajuti din placere..
ea: pai da, din placere, ca sa primesc o surpriza de Craciun
––––––––––––––––––––––––

9 responses to “Pumpkinesti

  1. până la Crăciun mai e ceva vreme, dacă înțelegi ce vreau să spun >:)

  2. Haha, asta mere facuta pe 3 versiuni. 1 ian – paste – vezi ca iepurasul. -iunie -x – vezi ca zi de nastere, x-decembrie Nikolas+craciun :))
    puai daca al’fel nu mere, de ce nu? :)) pe noi maica-mea ne-a bagat in treburile casnice de la varste fragede…cu chestii gen, ma ajuti, uite, tu stergi tacamurile – greu de spart la orice varsta :)) si de acolo pana la TU faci tot si ei nimic nu mai e decat un pas, urias, da este :))

    • pumpkina n-are alte atributiuni decat sa stranga dupa ea (ceea ce nu face decat foarte rar, oricat m-as da eu cu fundul de pamant). cand are chef, imi spala vasele curate sau isi spala cate un tricou, dar asta in general vara, cand vrea sa se joace cu apa.
      acuma cu amenintarea Craciunului fara cadouri, mai misca si ea un pic si-si aduna piesele de playmobile de prin casa, altfel.. las’ ca strange pana la urma cineva satul sa-si adune din talpa piese minuscule

      • nu stiu, maica-mea ne-a facut sa ni se para distractiv stersul vaselor – gandindu-ma retrospectiv nu stiu cum a facut asta, e friggin boring – dupa care ne-a explicat cum se intind sosetele pe calorifer – toate de-a stanga sau de-a dreapta cu calcaiul (culmea e ca nici asta n-am inteles-o, dar si acum pun hainele toate in aceeasi directie cand is in mood) si tot soiul de chestii d’astea…insa no, fiind doi cu varste relativ apropiate – 3 ani diferenta intre mine si frac-miu, cred ca facea „concurs” care era singura metoda sa ne „activeze” pe amandoi odata :))

  3. Horia al meu: „Tata, stii de ce am cerut Lego Ninjago Skull Truck de la Mosul?” Eu: „De ce?” El: „Ca e scump si sa nu trebuiasca sa dati voi banii”.
    Oky. Got it.

  4. =))=))
    Foarte tari si Pumpkina si Horia😛

    Bianca mea isi doreste toate tampeniile pe care le vede in reclamele de la TV, si cand i-am zis disperata ca Moshu’ nu aduce totusi chiar atatea cadouri m-a privit ca pe prosti si mi-a replicat din varful buzelor ca „Mosul vine pentru mine in mai multe locuri, si la tine, si la Nana, si la Maie, si la bunica Doina …O sa lase cate una din jucarii in fiecare loc, nu ?! ”

    Desigur, isi doreste tampeniile cele mai scumpe.

    • normal, ca doar n-o sa vrea guma de mestecat :))
      pumpkina vroia la un moment dat un caine care facea caca. really! era ceva gen soricar, si facea niste cacatei mici pe care trebuia sa-i adune pumpkina cu farasul si periuta :))

Lasă un răspuns

