wknd


In fiecare wknd, masculul insista sa ma intrebe de ce daca sunt zilele lui libere, „trebuie” sa faca una-alta prin casa?

Ieri dimineata am fost cu pumpkina la piscina. As fi vrut sa pot face o poza 🙂

Eram in bazinul exterior, afara era frig deci se ridicau aburi din apa fierbinte, si batea vantul asa ca deasupra apei ceata se invartea, se desfacea, se ridica, stralucind alb-aurie in lumina soarelui.
A fost o dimineata superba, si chiar daca era frig si batea vantul, vad ca astazi n-am simptome majore de raceala.
Dupa ce pumpkina a „inotat” pe sub apa, vreo ora, la un moment dat incepuse sa bata vantul cam tare, asa ca am bagat-o inauntru. Ne-am balacit in bazinul cu valuri (care era un pic mai rece decat celelalte, asa ca pumpkina a inceput sa dardaie la un moment dat), ne-am latzit in jacuzzi, a fost grozav! Doar noi doua, avand tot timpul din lume la dispozitie.
La un moment dat a inceput sa chitzaie de foame, si cum nu luasem mancare dupa noi fiindca urma sa mancam acasa de pranz, mai mult de o juma’ de ora n-am auzit decat „cand mancam? ce mancam? a facut tati de mancare? ce a facut tati de mancare?” etc.. Da’ tot a fost ok 🙂

Ah, unul dintre motivele principale pentru care de data asta chiar m-am simtit bine, a fost faptul ca ne-am dus dimineata, cand bazinele erau aproape goale. La pranz cand am plecat, deja locul incepuse sa viermuiasca de familii cu catralioane de copii urlatori.

Pufu nu mai doarme decat cu mine, singur nu vrea. Lesina de somn, dar se ridica in picioare si batzaie pe marginea patutului. Daca il iau in pat langa mine, adoarme dar deschide din cand in cand ochii, sa vada daca-s acolo. E groaznic, incepe sa se transforme in sora-sa si nu-mi place asta.
Sigur ca sunt complet topita dupa el si  imi place cand adoarme langa mine, dar nu-mi place ca nu mai vrea sa adoarma singur pentru ca nu intotdeauna pot lasa totul balta sa stau langa el o ora-doua.

In fine. Chestia care ma uimeste la el, este viteza cu care asimileaza informatii.
A venit instalatorul sa-mi regleze caloriferele, si pufu a vazut ca a umblat ala la o chestie jos la calorifer. De doua zile numai acolo umbla :))
Daca-i arat o data cum sa faca ceva, a doua oara nu mai e nevoie sa-i repet.
Doar cu vorbitul e mai inginer, asa :)) Da’ are o mutrita expresiva si-mi dau seama imediat absolut tot ce vrea sa zica.
Ce nu-mi mai place la pufu, este ca azi a inceput sa muste. Si daca m-ar musca de degete n-ar fi o tragedie, ca n-are decat un dinte. Da’ ma musca de sfarcuri, si un dinte e de-ajuns ca sa-mi dea lacrimile.

Azi n-am iesit nicaieri desi a fost targ de craciun in oras, pentru ca a plouat torential si a batut vantul. Gata, vine iarna.
Vineri cand  am ramas inchisa pe-afara, eram in tricou, un pulover  si pantaloni de in si nu mi-a fost frig. Ah, stai ca n-am povestit despre asta.  Eh, maine, ca acum nu mai am timp.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

One response to “wknd

Lasă un răspuns

