ziua zet


The Day. Si eu sunt plina de muci, cu rani la nas si ochii injectati. Nu mai spun de   dureri peste tot si senzatia ca vreau sa zac for ever intr-o cada cu apa fierbinte.

In loc de asta va trebui sa-mi fac manichiura, sa-mi asez cumva parul, sa ma urc pe toace si sa plec la petrecere diseara. La cat de ne-iesita din casa sunt eu, a trebuit sa racesc tocmai acum, cand se presupune ca ar trebui sa fiu si eu frumoasa si sa ma simt bine.

Ah, si pufu are si el putina temperatura. Nu-i febra, dar e putin caldut.

Pana diseara sper sa ne simtim cu totii mai bine.
Masculul a zis ca o sa facem poze ca ultimii tarani, pana si la mancarea din farfurie :))

 

3 responses to “ziua zet

  1. conteaza moralul! daca ala e sus o sa dansezi tocurile si fundul pana se desfunda nasul. asa ca pregateste-te🙂

    • moralul e-n bocanci deocamdata, ca mi-e foarte rau. da’ incerc sa ma adun un pic. la urma urmelor o data ies si eu din casa in ultimii 6 ani :))

      • Hai hai.

        Are dreptate Dushu’.
        Imbraca-te frumos, urca pe tocuri, da cu niste smacolina pe la obraji si pe la ochi, ia ceva pastile si….zapaceste-i!!

        Sa nu uiti aparatul de fotografiat, da? :))

Lasă un răspuns

