despre cum ne-am distrat la palat


dau cu nesimtire copy-paste ca mi-e lene sa mai povestesc inca o data:

blo: bai, hai sa-ti povestesc de ieri seara
blo: ti-am povestit?
j: nu
blo: ca-s cam chiauna, am dormit doar 3 ore noaptea trecuta
blo: asa
blo: deci reusesc sa culc piticania la 6.40
blo: fug din camera, ma imbrac repede, iesim pe usa
blo: facem o gramada de timp pe drum, ajungem fix cu un minut inainte de inceperea show-ului
blo: pe masa ne astepta un antreu
blo: niste ciuperci cu ceva intr-un paharel de sticla cu capac
blo: da’ sa zic asa, cam cat 2 shot-uri era dimensiunea
j: asa
blo: incepe show-ul
blo: bestial
blo: misto de tot
blo: cabaret
blo: mi-a placut foarte tare
blo: intre numere, aduceau mancarea
blo: prezentata in detaliu, de ziceai ca mama-mama ce-o sa mananci
blo: stai ca-ti dau link sa vezi cum arata mancarea
j: ?
blo: http://www.palazzo.org/PALAZZO_Nuernberg/kulinarisches/PALAZZO_Nuernberg_Menue.php
blo: asa
blo: deci niste chestii minuscule in mijlocul farfuriilor
blo: si mai aveau si un gust dubios pentru noi, care suntem niste tarani in esenta, adu-ti aminte ca mie-mi place slana cu ceapa, da?
j: :))
blo: carne plm, cu sos de sampanie si unt de migdale
blo: sau nu, stai ca sosul si untul sunt de la doua feluri diferite
blo: anyway
blo: dupa al doilea sau al treilea fel mi se facuse o foame
j: desertu arata bine
blo: de-mi venea sa rod masa
blo: da, desertul arata bine
blo: faza e ca chiar inainte de desert, suna mama sa spuna ca bebe s-a trezit imediat dupa ce am plecat noi si ca urla incontinuu
blo: era deja unspe fara douazeci
blo: deci iti dai seama cum am sarit de pe scaun
j: da, normal
blo: am plecat chiar cand intrau ospatarii cu desertul
j: ihhh
blo: si odata ajunsa acasa imi venea sa-mi dau palme ca nu le-am zis sa ne puna 2 la pachet
j: nasol
blo: mda
blo: cand am ajuns, pufu adormise
blo: bestia
j: haha
……………
blo: la masa de langa noi statea upper managementu’
blo: si printre aia era o tanti contabila sau nu stiu ce
blo: una pe care din nefericire o cheama tot ca pe mine
blo: si cand s-a intors iti jur ca am tresarit si fara sa vreau am zis: jesus christ!
j: why?
blo: femeia e batrana, slaba, mica, cu parul lung si alb
blo: si din nas sau urcand in nas, are o mustata grizonata
blo: mare
blo: adica perii sunt lungi
j: wtf
blo: si stateau asa, valvoi
blo: dap
blo: asa am zis si eu
j: e femeie sigur?
blo: da mah
blo: era cu barbac-su
blo: care avea si el mustata
j: bine mah dar
blo: mie imi tot povestea M ca are mustata
j: stiu ca nemtoaicele sunt mai naturelle asa
j: dar chiar asa
blo: dar credeam ca plm.. are si ea un fir-doua ca toata lumea
blo: bai, jur ca statea infoiata
blo: si din cate am vazut era asa, cam a la adolf
blo: ori nu-i crestea mai mult, ori o tundea
blo: :))
j: si tu ai zis tare jesus plm?
blo: dap
j: esti de groaza
j.georgescu: :))
blo: noroc ca eram la alta masa

In rest a fost frumos, am ras, ne-am simtit bine, am fost frumoasa da’ din pacate masculul a zis ca hai sa nu fim chiar ultimii tzarani sa ne facem poze la masa, asa ca n-am cum sa demonstrez. Da’ dupa ce mi-am dat tot bugetul de cadouri pe niste creme si smacoline, credeti-ma ca eram cea mai cea:))

6 responses to “despre cum ne-am distrat la palat

    • ia incearca tu sa stai nemancat de dimineata pana seara, dupa care sa-ti aduca unii niste portii minuscule de mancare :)) sa vedem cat de foame ti se face :))
      auzi.. fomista..

  1. Imi place cum ai editat … :))

  2. :)) all in all vad ca ai bagat la cap ce iti spuneam mai devreme :)) e bun ca te-ai distrat si ca ai facut foame nu e un lucru rau, apreciezi mai tare ce ai prin frigider :)) si spui fuck’em cu restaurantele lor..

    • oricum nu imi place sa mananc mancare nemteasca, da’ am zis ca fiind un renumit sef bucatar, probabil ca va produce ceva comestibil :))

Lasă un răspuns

