d-ale mele


Ieri mi-am petrecut dupa-masa in padure, cautand conuri de brad. Pentru ca-s complet varza la biologie, evident ca nu stiam ca acuma conurile sunt mici. Imi inchipuiam ca o sa gasesc d-alea mari, frumoase.

Pumpkina si prietena ei erau mozolite ca niste purcelusi, pufu a dormit mare parte din timp, iar eu si mama Danei am tropait pe langa ele, carandu-l pe musiu pufulete cand l-au apucat bazdacii. Mama pustoaicei a fost mai mult decat incantata sa-mi care elefantelul in brate. Am banuit-o de nostalgie si i-am zis ca daca se poarta frumos, o sa-i dau voie sa il schimbe si de pampers :))
N-a parut prea incantata :))

Am ajuns acasa inghetata bocna, cu pufu adormit din nou in carut. L-am lasat in fata usii asa cum era, si a mai dormit vreo jumatate de ora si acolo, s-a trezit abia cand a scapat taxu ceva pe jos exact cand deschisesem eu usa sa vad daca mai doarme sau nu.

Am stat vreo 10 minute sub apa fierbinte sa ma incalzesc, simteam ca pur si simplu radiam frig dinspre copane. In sus nu mi-a fost frig pentru ca geaca mea subtire si mov, e destul de smechera, insa la copane si laboante…

Pufului ii iese si cel de-al doilea dinte, deci noptile mele sunt palpitante rau. Azi-dimineata m-am trezit pe la 6 si ceva, si am adormit din nou pe la 7 fara. N-am vrut sa adorm, m-am gandit doar ca trebuie sa ma dau jos din pat sa pregatesc fata de gradinita, si-am adormit instantaneu :))

M-a trezit pufu la 8 fix, cu un racnet. Pumpkina era aproape imbracata dar nu mancase fiindca n-ajungea la cereale.
Futu-i! Trebuie sa le mut pe un alt raft, mai jos.
I-am dat doua batoane cu ciocolata si cereale, ca o  mama responsabila ce sunt, in timp ce alergam prin casa in chiloti si maieu.

Am reusit sa il schimb si imbrac pe pufu, sa ma imbrac si eu, si sa fim la gradi la 8 si 16 min. New record!

Acum pufu se invarte prin casa in premergator, si-si suge dejtele. Cred ca ii e somn. La drept vorbind, si mie mi-e.

 

 

 

5 responses to “d-ale mele

  1. 🙂 si eu care credeam ca is singura care-s gata in 10 min si ma simteam mandra..tu si cu 2 piciulini dupa tine…pff..i’ll go home in shame :))

  2. Nu poti zice ca te plictisesti 😀
    Pfu, asta da viata palpitanta.

Lasă un răspuns

