Nu-s chiar in apele mele.
Tristetea mea are de-aface si cu tampitul   dragul meu sot, dar mai ales cu faptul ca ma simt singura.
Dap, finally s-a intamplat si asta! J e J si e departe. Sora-mea si mama nu ma suna decat daca au nevoie de ceva, mama prietenei pumpkinei e draguta dar.. hm. Nu e J.

Altfel.. mi-e dor de o prietena care s-a dus acum un an si-o zi. Chiar ma intrebam daca o sa  plang cand o sa moara mama, si probabil ca da. Dar de ciuda pentru ca eu n-am simtit niciodata ca m-a iubit, si odata moarta n-am cum sa o mai fac sa ma iubeasca.
(aici J se gandeste ca-s mai screwed up decat credea)
Nu, in mod constient sigur ca nu mai astept nimic de la ea, dar plm..

O sa sune aiurea, dar prietena asta a mea, mi-a fost mai mama decat personajul care poarta numele oficial. N-am avut cu ea o relatie asa cum am cu J, nici n-aveam cum, diferenta de varsta si de experienta ne-a plasat automat pe nivele diferite, insa mi-a fost foarte aproape de suflet.

Mi-am dat seama ca scriu mult despre ce mi se intampla, despre reactiile mele si ale celor din jur, dar foarte rar scriu despre ceea ce simt.
Ma ascund, in tot blogul asta jurnal, de fapt ma ascund, pentru ca adevarul e ca nici nu vreau sa ma gandesc la ce simt, decat daca-s chestii pozitive.
Restul e indesat cu grija sub pres, problema e ca in curand n-o sa se mai deschida usa din cauza mormanului de dedesubt.

 

 

15 responses to “

    • multumesc pentru imbratisare🙂 chiar m-a facut sa ma simt mai bine.
      :)) stupid, nu? o imbratisare virtuala de la o necunoscuta, ma face sa ma simt mai putin singura pe lume si neiubita🙂
      hug you back!

  1. Ai nevoie de un Martini cu o feliuta de ceapa. Baut pe plaja…

    • :* lasa ca vine apocalipsa, incalzirea globala, inca un razboi mondial si din cate am inteles inca un val al crizei, asa ca n-o sa mai am timp sa imi plang de mila🙂

  2. vorba anei.. >:D< si de la mine

  3. Pai chiar asta incercam…. ideea e ca nu stiam ce sa zic si in momente din-astea de asa ceva as avea eu nevoie … asa ca … >:D<🙂

    Fruntea sus🙂 stii fabula soricelului care a picat in putineiul de lapte si nu stia sa-noate?

    • nu, n-o stiu🙂

      • Pai se facea ca un soricel neastamparat vazuse el ca pusesera stapanii casei in beciul carora locuia un putinei cu lapte la prins.
        Si se duce el frumusel de seara si urca peretii butoiasului aluia, incepe sa lipa-lipa, dar aluneca si cade inauntru. Incepe el sa se zbata disperat:
        „Ajutoooor, ajutooor, nu stiu sa-not, vai ce ma fac, vaivaivaivai, aoleuuuuuu ce ma fac ce ma fac” si se zbate el se zbate de nu mai stia pe unde-i zburau labutele si intr-un final adoarme.

        A doua zi… ce sa vezi, se trezeste soricelul nostru pe un morman maaaaaaaaaaare de UNT🙂 atata se zbatuse si frecase la laptele ala ca il facuse unt si a scapat cu viata.

        Morala e ca intotdeauna exista o solutie si cel mai probabil ne-o facem/oferim tot singuri, cateodata fara sa realizam ca facem asta.

        Fabula povestita de maica-mea🙂 morala am mai imbogatit-o eu acum… si mai capata noi valente la fiecare povestire.

        • ah, da,mi-am amintit-o si eu🙂
          da’ ma rog, la mine mai e pana iese unt :))

          • Pai atunci inseamna ca nici nu e chiar atat de rau… daca ai cum sa apreciezi stadiul🙂 inseamna ca ai cu ce sa compari si deja implementezi solutia.
            Plus ca tu esti infinit mai plina de resurse ca bietul ala soricel de la tara🙂

  4. bai blo, ai tu habar ce inseamna tristetea?mie mi s´a dus lcd´ul pulii de suflet..si n´avea decit doi ani jumateeeee

    • un’ te duci tu lecedeuleeeeee, cui il lasi tu pe garceaaaaa? :))
      ai dreptate, asta e tristete.
      ca sa nu mai zic ca tocmai am vazut „sleeping beauty”, si ma gandeam ca pe mine nu m-ar plati nimeni sa dorm, ca eu cand dorm sforai si cre’ ca si partzai. asta tristete bah, sa stii ca nu esti frumoasa adormita!

  5. Zilele astea am gandeam – cand ne vedem, musai sa reeditam club A :)) promit ca de data asta raman eu treaza :))

    • :)) bai, dupa 2 ani de ne-beute, cat s-or face pana ne vedem noi, iti dai seama ca de la prima gura de alcool voi fi sub masa :))
      sau o sa cad intr-un cot, cum am facut data trecuta la prima bere cu limonada :))))

Lasă un răspuns

